כסף וצרכנות

נתוני וולט: זה המוצר הכי נמכר ברשת קרפור

רשת וולט כבר מזמן הפכה לרשת משלוחים לא רק למסעדות, אלא גם לרכישת סלי מזון הביתה. ice בדק ומצא, אילו מוצרים הם הכי פופלריים בוולט מרשת קרפור
ענת סימן טוב |  2
רשת קרפור (צילום shutterstock)
עם עליית הפופולריות של שירותי משלוחים מיידיים, יותר ויותר ישראלים בוחרים להזמין מוצרים יומיומיים דרך פלטפורמות כמו וולט. במקום להגיע לחנות, רבים מעדיפים לבצע רכישות קטנות של מצרכים מתכלים – מוצרים שדורשים חידוש שוטף כמו חלב, ירקות ופירות. ice בדק ומצא, אילו פריטים הכי פופולריים בהזמנות מרשת קרפור, אחת מרשתות המזון הגדולות בארץ, וחשפה את ההעדפות של הצרכנים ברחבי הארץ.
על פי נתוני וולט, המוצרים הכי פופולריים שנרכשים מקרפור הם ירקות ופירות. במיוחד בולטים המלפפון, העגבנייה, הגמבה, הבצל, הלימון והבננה.
בנוסף, מוצרי חלב וביצים נמצאים גם הם בראש הרשימה. אם נבדוק לפי ערים, בירושלים המוצרים הכי מוזמנים הם: מלפפון, בצל, עגבנייה, בננות, גמבה ולימון.
בתל אביב, כל אזור בולט במוצרים שונים:
פנקס: מלפפון, בננות, בצל, עגבנייה ולימון.
תל ברוך: בננה, מלפפון, חלב, גמבה ולימון.
לה גארדיה: מלפפון, בננה, בצל, עגבנייה, ביצים וגזר.
אבן גבירול: בננה, מלפפון, לימון, בצל וגמבה.בעיר חיפה, המוצרים הכי פופולריים הם: מלפפון, בצל, בננה, גמבה ולימון.
בבאר שבע, בדרום, הצרכנים מזמינים בעיקר: מלפפון, בננה, גמבה ובצל, בעוד שבצפון העיר המוצרים הפופולריים הם: גמבה, עגבנייה, בצל ומלפפון.

לסיכום, ירקות בסיסיים כמו מלפפון, בצל ועגבנייה, יחד עם מוצרי חלב, הם רכישות חוזרות ונשנות של הצרכן הישראלי. מדובר במוצרים הכרחיים שנמצאים כמעט בכל מקרר, ולכן גם הביקוש אליהם גבוה. עם הטרנד הגובר של הזמנת מצרכים בצורה נוחה ומהירה, ניתן לצפות שהביקוש למוצרים אלו ימשיך לגדול, ובמיוחד בתקופות בהן הצרכנים מחפשים פתרונות נוחים ויעילים להשלמת המצרכים הביתיים.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    וואו החכמתי (ל"ת)
    שמוליק 12/2024/12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    כתבה בהחלט מרתקת (ל"ת)
    בשאר 12/2024/12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור