כסף וצרכנות

יוקר המחייה: זה המוצר שצפוי להוזיל את המחיר ב-10%

שסטוביץ, יבואנית ברילה, מודיעה על הורדת מחירים של פסטה ב-10%. ההוזלה נובעת מירידת מחירי הקמח העולמיים ומטרתה להיטיב עם הצרכנים.
ענת סימן טוב | 
עליית מחירים (צילום shutterstock)
חברת שסטוביץ מודיעה על הורדת מחירים של פסטת ברילה בשיעור של כ-10%, בעקבות ירידת מחירי הקמח העולמיים. ההוזלה תכלול את הסדרה הקלאסית ואת הסדרה ללא גלוטן, והמחירים החדשים צפויים להיות מיושמים בקרוב בשוק הקמעונאי.
יוקר המחייה משפיע על כל הצרכנים בשוק. בעוד שמחירי המוצרים ממשיכים לעלות, חברת הפסטות ברילה החליטה להוריד את המחירים בכ-10%. חברת שסטוביץ, היבואנית של מותג הפסטה ברילה, מודיעה על הורדת מחירים בשוק הקמעונאי בשיעור ממוצע של כ-10%. ההוזלה תכלול את סדרת הפסטה הקלאסית, שהיא סדרת המכר העיקרית, וכן את סדרת הפסטה ללא גלוטן. הפסטות המוזלות כוללות את הסוגים הפופולריים ביותר, דבר שצפוי להשפיע באופן משמעותי על הצרכנים המקומיים.4
 
ההוזלה מתאפשרת בזכות ירידת מחירי הקמח העולמיים, לצד מאמצי חברת שסטוביץ מול ברילה העולמית, ומטרת ההוזלה היא להיטיב עם צרכני הפסטה בישראל. לדברי החברה, מדובר במאמץ שנעשה כדי להפחית את המחירים לצרכנים ולהקל עליהם בתקופה זו של יוקר מחייה.
נכון להיום, פסטה ברילה נמכרת בממוצע במחיר של 10.90 שקלים. ההוזלה תחול בעיקר על רשתות המזון, והשאלה שנותרה לקמעונאים היא אם יבחרו להוריד את המחירים, או לנצל את ההוזלה כדי להרוויח יותר מהמוצר. כלומר, הבעיה כעת היא בידיהם של הקמעונאים, שעליהם להחליט אם ומתי יגלגלו את ההוזלה לצרכנים.
משסטוביץ נמסר: "בשנים האחרונות נאלצנו להתמודד עם עליית מחירים מצד הספקים הבינלאומיים. אנו שמחים על האפשרות להוריד את המחיר הקמעונאי, כך שנוכל להיטיב עם הצרכן הישראלי. המחירים החדשים צפויים להיות מיושמים בשוק הקמעונאי ברחבי הארץ במהלך השבועות הקרובים."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה