כסף וצרכנות

ביט במהפכה לראשונה מזה 8 שנים: אלה החידושים באפליקציית התשלומים

אפליקציית bit הפופולארית מבית בנק הפועלים מתחדשת ועוברת כמעט מהפך של ממש שילווה בקמפיין בכיכוב האחים סוויסה שכתבו עבורו אף שיר. מפיצ'רים חדשים ומסקרנים ועד נראות חדשה וצבעונית  לגמרי - כל מה שצריך לדעת על השינויים שיגיעו אליכם כבר בקרוב, איך תיראה האפליקציה, והצצה ראשונה לקמפיין הלוהט | בלעדי
יהודה לוינגר | 
אפליקציית bit (צילום freepik)
אפליקציית התשלומים המובילה בישראל, bit, עוברת התחדשות משמעותית שכולל גם נראות חדשה וגם שינויים בממשק בחידוש מרענן נוח ועדכני שמעלה הילוך בכל מה שהרנו עד כה בהעברות תשלומים.
האפליקציה מבית היוצר של בנק הפועלים, עוברת מעשה התחדשות לראשונה מזה 8 שנים. כך, לראשונה מאז השקתה בשנת 2016, אפליקציית bit מתחדשת בעדכון משמעותי הכולל נראות רעננה וצבעונית לצד פיצ'רים חדשים, כמו צבירת יתרות, המאפשר למשתמשים לנהל את כספם בגמישות מקסימלית - בין אם בהעברה ישירה לחשבון הבנק או בצבירה ביתרת ה-bit עד לסכום של 5,000 שקל.

הלוק החדש של אפליקציית bit.
לליווי המהלך, תעלה אפליקציית התשלומים המובילה מבית בנק הפועלים, קמפיין בכיכובם של "האחים סוויסה" (ישי ומיכאל סוויסה), שכתבו בסגנונם המובחן שיר המורכב כולו מ-"סיבות העברה" (שאנשים ציינו בעת העברת כספים) - מהשגרתיות ועד המפתיעות ביותר. את הקמפיין יצר וכתב משרד הפרסום בלינק האבאס, בשיתוף האחים סוויסה.
ב-bit מסבירים ל-ice על המהלך ומאחורי הקלעים של הקמפיין כי "הבחירה באחים סוויסה מתכתבת טבעית עם הכיפיות והחדשניות שאנו מנסים להעניק למשתמשים אוהדי האפליקציה".
לגבי עדכון הנראות ואפשרויות, מסבירים כי "העדכון החדש שומר על מאפייני הליבה האהובים של היישום, כולל סיבות ההעברה הפופולריות, תוך שדרוג משמעותי של חוויית המשתמש. המשתמשים יוכלו מעתה ליהנות מממשק מרענן, נוח ועדכני, המאפשר ניהול גמיש יותר של היתרה הכספית, וביצוע העברות ישירות מתוך היתרה הצבורה".
קבלו הצצה ראשונה לקמפיין הלוהט:




צילום מתוך הקמפיין החדש של משרד הפרסום בלינק האבאס, בשיתוף האחים סוויסה לאפליקציית bit
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה