כסף וצרכנות

לקוחות סמסונג בישראל? מוענקים לכם פיצויים בעלות 95 מיליון שקל

לאחר שהתגלו אלפי תקלות במקררים של סמסונג בישראל, החברה והיבואנית סם ליין הגיעו להסדר פשרה בתביעה ייצוגית, במסגרתה יעניקו תיקונים בסך כולל של 95 מיליון שקל לכל היותר ל-16,600 מקררים של לקוחות בארץ. גם לכם מגיעים הפיצויים? כך תדעו
מערכת ice | 
סמסונג (צילום shutterstock)
לאחר שהתגלו אלפי תקלות במקררים של סמסונג בישראל, נודע כי בית המשפט המחוזי בתל אביב אישר הסדר פשרה בתביעה ייצוגית שהגיעו 6 לקוחות של החברה בישראל נגד החברה והיבואנית שלה בארץ, סם ליין.
על פי הדיווח היום (שלישי) ב-YNET, התיקונים למקררים התקולים של סמסונג בישראל הינם בעלות כוללת של 95 מיליון שקל, ולא יעלו על 16,600 מקררים. מדובר גם בתיקונים וגם בהחלפת חלקים שלמים למקרר.
הלקוחות טענו שישנם פגמים קבועים במקררים של החברה שמגיעים לישראל, בעוד החברה אמנם הגיעה להסכם פשרה, אך מסרבת לקחת אחריות בנושא ומכחישה את הטענות כלפיה. לטענת סמסונג והיבואנית, מדובר בתקלות שגרתיות במקררים.
בנוסף על כך, ישנה קבוצה שהוקמה בפייסבוק בשם "נפגעי מקררי סמסונג בישראל". על פי הסכם הפשרה שנחתם בין הצדדים בבית המשפט המחוזי בתל אביב, הוסכם על ידי התובעים כי הקבוצה תיסגר בעוד חודשיים, וכי אין פגיעה בחופש הביטוי בנושא, זאת בעקבות ההסכמה של התובעים בנושא.
ההסכם אושר על כל מקררי סמסונג שנרכשו מהיבואנית בישראל החל מאפריל 2012, ועד מתן התוקף לפסיקה, 27 באוקטובר 2024, וכולל את התקלות הבאות בלבד: הצטברות מים במגירת הירקות או מתחת למגירה, הצטברות קרח במקומות שונים במקרר וחלודה או קילופים בדלתות המקרר. במקרה והחברה לא תצליח לסדר את התקלה, היא תעניק ללקוחות מקרר חדש. כלל התיקונים יתבצעו על אפריל 2025.
כדי להוכיח שאתם זכאים לתיקון, עליכם להציג עד ה-27 בינואר 2025 חשבונית רכישה ולצלם סרטון שמוכיח את הפגמים. אם לא שמרתם חשבונית, עליכם למלא טופס תצהיר. עוד נקבע כי התובעים יקבלו פיצויים ב-120 אלף שקל, בעוד בא כוחם יקבל מעל 2 מיליון שקל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה