כסף וצרכנות

רשתות השיווק בישראל נחשפות: כך הן מסכנות את בריאות הלקוחות

לאחרונה ישנה עלייה משמעותית בכל הנוגע למשלוחי מזון מרשתות השיווק ישירות לבית. אלא שלפחות שתיים מרשתות השיווק בישראל, עשו טעות שעלולה לסכן משמעותית את הלקוחות, בכל הנוגע לאחסון של ביצים, ובכך סיכנו אותם להידבקות בסלמונלה. הסיפור המלא לפניכם
מערכת ice | 
סופרמרקט-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
רכישות דרך האינטרנט הפכו כבר מזמן לאחד הדברים הכי חמים שיש. מלבד קניות בגדים, מוצרי טכנולוגיה וכדומה, קניות מזון הפכו לדבר פופולרי במיוחד, כאשר כל רשתות השיווק והמזון בישראל עושות משלוחים של מזון עד לבית.
על פי נתוני שב"א, תחום משלוחי המזון דרך הסופרמרקטים ורשתות השיווק בישראל זינק רק בשנה האחרונה ב-6%, ועוד ועוד ישראלים עוברים לעשות את הקניות שלהם דרך האינטרנט. אלא שכעת, נחשף ב"וואלה!" סיפור מדאיג במיוחד, לפיו רשתות השיווק מסכנות את בריאות הלקוחות.
אז איך זה קורה? למעשה, רשתות השיווק אורזות בעצמן את המזון שמגיע אלינו במשלוח, אך בכל הנוגע למוצרים רגישים כגון ביצים, בשר, דגים, מוצרים קפואים ומקוררים וכדומה, הצורך באחסון ושינוע של המוצרים הוא קריטי במיוחד, ואם לא נעשה כראוי - הוא עלול לסכן את בריאותכם.
על פי הדיווח, לאחרונה לפחות שתי רשתות שיווק גדולות בישראל העניקו ללקוחות שביצים שהיו ארוזים בקטון נשברו, אלא שאת הזיכוי הם העניקו אך ורק על הביצים שנשברו, ולא על כל החבילה, כאילו שאם ביצים שנשברו נוגעות בביצים אחרות באריזה, מדובר בדבר תקין לחלוטין.
אך לא כך המצב. למעשה, מדובר בדבר שהוא מסוכן לבריאות הלקוחות והצרכנים, שכן הביצים שנשברו נגעו בביצים אחרות בתוך החבילה ועשויות להעביר אליהן חיידקים, ביניהם כמובן סלמונלה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה