כסף וצרכנות

המהלך החדש של רמי לוי: כך תוכלו לזכות בטיסה זוגית

רמי לוי משיק פעילות חדשה בסניפים בעזרת הסדרה המצוירת האהובה 'דרדסים', בו תוכלו יתחברו במוצרים הממותגים של הסדרה האהובה פרסים שווי ערך של טיסה זוגית, טלוויזיה 50' ועוד. פרסום ראשון
ענת סימן טוב | 
רמי לוי (צילום יחצ, פלאש 90/ יונתן זינדל)
רמי לוי משיק ברשתות המזון פעילות נושאת פרסים תחת סדרת הילדים המצוירת והאהובה 'דרדסים'.
במסגרת הפעילות אותה ישיק רמי לוי בסניפים, יהיו תצוגות ממותגות ברחבי החנות של דרדסים עם שרוולי כוסות חד פעמיות בתוכם יסתתרו בחלק משרוולי הכוסות פרסים שווי ערך כגון טיסה זוגית לחו"ל, טלוויזיה 50', כרטיס תו מלא לרמי לוי ועוד.
הפעילות אותו ישיק רמי לוי בסניפיו, ילווה בקמפיין שיסביר על המהלך עם כוכבי רשת כגון עידן אינדיגיים, דילן, משפחת אליהו, מר שיבולת ועידן דה כהן, שהביעו עניין רב בפעילות.
רמי לוי משקיע רבות בחדשנות עבור הצרכנים. רק לאחרונה יצאה רשת המזון רמי לוי, עם סדרת מוצרי טיפוח בשיתוף הזמרת אגם בוחבוט שבלעדית רק ברמי לוי וברשת גודפארם  אשר עשתה מהפך בקטגוריית הטיפוח עם מוצרי פרימיום במחירי רמי לוי.
מרמי לוי נמסר "רשת רמי לוי אשר משמרת את הנכס המותגי הכי חזק שלה והוא הצעת הערך הגבוהה ביותר במחיר הזול במדינה, תמשיך להוביל בחדשנות ברצפת המכירה ובאון-ליין, במגוון של מוצרים בלעדיים לרשת ובפעילויות המטיבות עם הצרכנים כאחד."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה