כסף וצרכנות
שופרסל במהלך מרגש: מהדורה מיוחדת למען ילדי וראייטי
עמותת וראייטי ממשיכה את שיתוף הפעולה הייחודי עם חברת מי עדן זו השנה ה-17, כאשר השנה הצטרפה קבוצת שופרסל ליוזמה החברתית. ההכנסות ממכירת הבקבוקים יועברו כתרומה לעמותת וראייטי לטובת תמיכה בילדים ובני נוער בעלי צרכים מיוחדים והעצמתם
ענקית הקמעונאות שופרסל, הודיעה היום (ראשון) על הצטרפותה ליוזמה המרגשת והחשובה של עמותת וראייטי יחד עם מי עדן שקיימת מזה 17 שנה, כאשר ההכנסות מרכישת הבקבוקים הייחודיים בכל סניפי "שופרסל שלי" ו-"שופרסל דיל" יועברו לתרומה עבור הילדים ובני נוער.
במסגרת שיתוף הפעולה, ייצרה מי עדן 100,000 בקבוקים אישיים (0.5 ליטר) בצבע ורוד במהדורה מיוחדת, כאשר כלל המהדורה מיועדת לתרומה. המהדורה המיוחדת של בקבוקי מי עדן נושאת חמישה ציורים, אשר צוירו על ידי תלמידים שלומדים בבתי ספר שעמותת וראייטי תומכת בהם. נושא הציורים נסוב סביב הספורט ותחת הכותרת "עושים טוב מרגישים טוב". הציורים השונים מבטאים את הכוח המרפא של הספורט, המעניק לילדים שמחה, העצמה וביטחון ומסייע לשילובם בחברה הישראלית.
שופרסל. צילום יחצ
בקבוקי המהדורה המיוחדת הוורודים יימכרו ברחבי הארץ החל מהשבוע בכל סניפי "שופרסל שלי" ו-"שופרסל דיל" וההכנסות ממכירת הבקבוקים הוורודים, שמחירם עומד על חמישה שקלים (כולל פיקדון), יועברו כתרומה לעמותת וראייטי לטובת תמיכה בילדים ובני נוער בעלי צרכים מיוחדים והעצמתם.
עוד ב-
שיתוף הפעולה נעשה ומנוהל על-ידי אג'נדות, חברה העוסקת בפיתוח אג'נדות חברתיות, מהלכי אימפקט לחברות עסקיות ובניית שותפויות אסטרטגיות בין עסקים לקהילה.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה