כסף וצרכנות

השוקולד האהוב חוצה גבולות: זה המקום שיתחיל להימכר בו

בשורה משמחת לחובבי השוקולד פנדה בחו"ל. המותג האהוב מתרחב לעוד 7 מדינות שונות ויגיע ל-160 נקודות מכירה
ענת סימן טוב | 
7th Heaven (צילום כפיר זיו)
בשורה משמחת לישראלים חובבי השוקולד שחיים בארצות הברית. מותג השוקולד הישראלי פנדה, הנמכר בארה"ב תחת המותג 7th Heaven, ממשיך במומנטום הצמיחה המרשים בשוק האמריקאי ומודיע על התרחבות משמעותית לשבע מדינות חדשות.
חובבי השוקולד שבאמריה, ישמח ו לשמוע על המותג האהוב שיושק במהלך החודש הקרוב ב-160 נקודות מכירה חדשות במונטנה, איידהו, קולורדו, טקסס, קליפורניה, מסצ'וסטס ויוטה - טריטוריות בהן טרם הייתה לו נוכחות קמעונאית ויימכר בחלק מהסניפים של הרשתות Safeway, Albertsons, Von's, Harris, United, Harmons ועוד.
כידוע, ישראלים רבים אוהבים לאכול בחו"ל את המותגים הישראלים ולכן חברות ישראליות רבות החלו למכור את מוצריהם הישראלים בחו"ל. כך שבשורה כזו, משמחת את הקהל הצרכני הישראלי שבאמריקה
התרחבות זו מגיעה בעקבות גיוס השקעות המונים מוצלח של 7 מיליון שקלים באוגוסט האחרון, שנועד לתמוך בתוכניות הצמיחה של החברה בשוק האמריקאי. זהו גיוס ההמונים השני של החברה, לאחר שבשנת 2021 גייסה 6.5 מיליון שקלים בתוך שבוע בלבד - אחד מקמפייני גיוס ההמונים המהירים והמוצלחים ביותר בישראל.
 
"ההתרחבות המשמעותית הזו מהווה נדבך נוסף באסטרטגיית הצמיחה שלנו בארה"ב," אומרים דניאל ואליה ברקת, מייסדי ובעלי המותג. "המותג כבר רשם את ההשקה המוצלחת ביותר בקטגוריית השוקולד הטבעוני בארה"ב, עם קצב מכירות הגדול פי 3 מהמתחרה המוביל בשלושת החודשים הראשונים. ההתרחבות של המותג בארה"ב תקרב אותנו למטרתנו - לבנות מותג המוכר בעשרות מיליוני דולרים בשנה. "עוד מוסיפים דניאל ואליה כי "דווקא עכשיו, בתקופה מורכבת זו, אנחנו גאים במיוחד להיות חברה ישראלית שמצליחה בארה"ב"
כזכור, על רקע הצמיחה המואצת של המותג פנדה בישראל ובארה"ב ובמטרה לענות על הביקושים הגוברים, העביר המותג בחודש מרץ האחרון את הייצור למפעל חדש ומתקדם בקיבוץ גבע, המאפשר הגדלה משמעותית של כושר הייצור בהשוואה למפעל הקודם בקרית טבעון.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה