כסף וצרכנות
חברת התעופה הישראלית החדשה נעלמה? זו הסיבה שלא תמצאו אותה
חברת התעופה החדשה אייר חיפה לא מופיעה במנועי החיפוש הסטנדרטיים ויש אפשרות להזמין כרטיסי טיסה רק באתר החברה, כאשר ייתכן שבשל היותה חברת תעופה לואו קוסט היא מעוניינת להקטין עד כמה שאפשר את העלויות וההוצאות הגבוהות על אתרי הזמנות שונים. גם סוכני הנסיעות לא ממש משווקים אותם בשל כך
למרות האתגרים, החברה מצליחה לייצר תחרות משמעותית בשוק, במיוחד בקו ללרנקה שהפך לשער יציאה מרכזי מישראל. עם מחירים תחרותיים של 39 דולר לכיוון ו-98 דולר הלוך ושוב, אייר חיפה מציבה אלטרנטיבה משמעותית למתחרות כמו אל על, המציעה כרטיסים במחיר קבוע של 199 דולר.
במודל עסקי ייחודי, החברה בחרה להימנע ממנועי החיפוש המסורתיים ומסוכני נסיעות, ומוכרת כרטיסים באופן בלעדי דרך אתר האינטרנט שלה. אסטרטגיה זו, לצד השימוש במטוסי ATR 72-600 חסכוניים בדלק, מאפשרת לחברה להוריד עלויות ולהציע מחירים אטרקטיביים, למרות שהמטוסים הקטנים יחסית (72 מושבים) מציבים אתגר בהשגת רווחיות.
המעבר הזמני לנתב"ג, שנכפה על החברה בשל נסיבות ביטחוניות, עשוי דווקא לשחק לטובתה ולהגדיל את החשיפה שלה ללקוחות פוטנציאליים. עם זאת, מיקי שטרסבורגר, המשנה למנכ"ל, מדגיש כי החברה רואה את עצמה כמובילת התעופה של הצפון ומתכננת לחזור לחיפה ברגע שיתאפשר.
על פי הפרסום בגלובס, חברת התעופה החדשה לא מופיעה במנועי החיפוש הסטנדרטיים ויש אפשרות להזמין כרטיסי טיסה רק באתר החברה, כאשר ייתכן שבשל היותה חברת תעופה לואו קוסט היא מעוניינת להקטין עד כמה שאפשר את העלויות וההוצאות הגבוהות על אתרי הזמנות שונים. גם סוכני הנסיעות לא ממש משווקים אותם בשל כך
עוד ב-
למרות האתגרים של חברת תעופה חדשה בשוק תחרותי, ובמיוחד בתקופה מאתגרת זו, אייר חיפה מצליחה לשמור על פעילות יציבה עם עד שש טיסות יומיות ללרנקה. החברה מוכיחה שגם בתקופת משבר, יש מקום לחדשנות ותחרות בשמי ישראל, במיוחד כשמדובר במודל עסקי יעיל המתמקד בחיסכון בעלויות והעברת החיסכון ללקוחות.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה