כסף וצרכנות

עלי אקספרס עושה מהפכה בישראל: כך תקבלו את החבילות מעכשיו

קונים בעלי אקספרס ב-45 דולר ומעלה? מעכשיו, תוכלו לקבל את החבילה ישירות לביתכם עם צ'יטה שליחויות, מבלי הצורך להטריח עצמכם לדואר או לנקודת איסוף. הבעיה: מדובר כרגע בפיילוט שאינו פתוח לכלל המשתמשים ורק בקרב חלק מהמוכרים וחלק מהמוצרים
מערכת ice | 
עלי אקספרס מגיעה לישראל (צילום shutterstock, pixabay)
גם אתם כמו המוני ישראלים מזמינים מוצרים מאתר המשלוחים הסיני הפופולארי עלי אקספרס? מעתה, תוכלו לקבל אותם ישירות עד הבית, במקום לכתת רגליכם לסניף הדואר או לנקודת איסוף. אבל יש לכך תנאי: רק אם תזמינו בסכום של 45 דולר ומעלה.
אתר ynet פרסם הערב (שני) כי ככל הנראה מדובר בהכנה של עלי אקספרס לחודשי הקניות נובמבר-דצמבר, והוא מנסה ‏לקרוץ לצרכנים בדומה לאתר אמזון (משלוח חינם עד הבית בקנייה מעל 49 דולר). יחד עם זאת, מדובר כרגע רק בפיילוט שהחל בחודש שעבר, ובמחצית השנייה של אוקטובר צבר תאוצה. נכון לעכשיו, מדובר בתקופת הרצה וההטבה אינה פתוחה לכולם ולא לכל הזמנה מעל 45 דולר, אלא למוצרים מסוימים, ורק בקרב חלק מהעסקים המוכרים באתר. 
שלומי ניב, סמנכ"ל השיווק ‏והמכירות של צ'יטה שליחויות אמר ל-ynet כי "מדובר בפיילוט שמבוצע בלעדית עם צ'יטה, וכי לקראת יום הרווקים הסיני ב-11 בנובמבר ‏יוצעו בעלי אקספרס יותר מוצרים בהטבה הנ"ל.
לפני כשנתיים, באוגוסט 2022, פתח עלי אקספרס מחסנים לראשונה בישראל אותם שכר במתחם איירפורט סיטי ליד נתב"ג. זאת במטרה לייבא מוצרים מבוקשים לארץ ולהוזיל משמעותית את העלויות. לפני כשלושה חודשים העמיק האתר הסיני את פעילותו בארץ כשפתח גם מרכז חלוקת חבילות בדיזנגוף סנטר בתל אביב.

AliExpress שנפתח בשנת 2010, נחשב לאתר המסחר הפופולרי ביותר בישראל, אם כי השנה התחיל לנגוס בו השחקן החדש בתחום, גם הוא מסין – Temu, שהדעות לגביו חלוקות בשל חשש לאיסוף מידע. רק באחרונה עקפה אפליקציית טמיו את עלי אקספרס והיא כעת בעלת שווי השוק הגדול ביותר בתחום.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה