כסף וצרכנות

ב-2.2 מיליון דולר: מה מיוחד ברולקס שנמכר בסכום הגבוה אי פעם?

במכירה פומבית שנערכה השבוע בבית המכירות RR Auction בנושא חלל, נמכר שעון רולקס יוקרתי בסכום דמיוני של 2.2 מיליון דולר. מדובר בשעון של האסטרונאוט אדגר מיטשל, אותו ענד עם הנחיתה בירח של אפולו 14 עלייה פיקד, ומדובר למעשה בשעון הרולקס היחיד אי פעם שנחת על הירח
מערכת ice | 
שעון רולקס (צילום unsplash, shutterstock)
במכירה פומבית שנערכה השבוע בבית המכירות RR Auction בנושא חלל, נמכר שעון רולקס יוקרתי בסכום דמיוני של 2.2 מיליון דולר. אז מה מיוחד באותו שעון רולקס? ובכן, את שעון הרולקס הזה ענד מפקד החללית אפולו 14, האסטרונאוט אדגר מיטשל, זאת בזמן שהחללית נחתה על הירח אי שם בשנת 1971, והוא למעשה שעון הרולקס הראשון שנחת על הירח אי פעם.
על פי בית המכירות הפומביות RR Auction, לא פחות מ-30 הצעות הוגשו על אותו שעון רולקס מיוחד. למעשה, אותו שעון הגיע לבית המכירות הפומביות כבר בשנת 1976, אך רק עכשיו יצא למכירה. שמו של הרוכש לא נחשף.
סגן הנשיא הבכיר של RR Auction, בובי ליוינגסטון, סיפר לאחר המכירה הפומבית של שעון הרולקס שעמד מיטשל בחלל כי "אנו נרגשים מכך שהרולקס של אד מיטשל הוא הפריט היקר ביותר שמכרנו אי פעם".
מיטשל, שהגיע בפעם הראשונה והאחרונה בחייו לחלל, הלך לעולמו בשנת 2016 כשהיה אז בן 85. כל אחד מהאסטרונאוטים שטסו למשימות חלל בעבר קיבל במיוחד מסוכנות החלל האמריקאית שעון, אלא שרובם ככולם לקחו עמם שעון פרטי נוסף, וזה שלקח איתו מיטשל היה היחיד כאמור שנחת על הירח אי פעם.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה