כסף וצרכנות

החברה קרסה – הלקוחות הפסידו אלפי שקלים ונתקעו בלי הסחורה

חברת "הרדור" יצרנית הארונות נקלעה לקשיים זו הפעם השניה בחמש השנים האחרונות, לאחר שהחליפה בעלים. לדברי פרקליטת החברה, בעל הבית במילואים ולא נותרה ברירה אלא להגיש בקשה להסדר חוב
מערכת ice | 
אילוסטרציה (צילום shutterstock)
בפעם השניה משנת 2019: יצרנית הארונות "הרדור" (hardoor) נקלעה לקשיים כספיים, הסניפים נסגרו והלקוחות נותרו ללא מענה וללא הכסף ששילמו לחברה.
"ידיעות אחרונות" פרסם הבוקר (ראשון) כי לקוחות החברה, שהמפעל ואולם התצוגה שלה נמצאים בראשל"צ, הזמינו מוצרים באלפי שקלים אך לא קיבלו אותם ונותרו ללא מענה. עו"ד בת-חן רחמים, המייצגת את הרדור, מסרה לידיעות: "החברה נקלעה למצוקה תזרימית. בעל הבית במילואים. בעקבות התנהלות העובדים שנמנעו מלענות ללקוחות, לייצר ארונות ולבצע את המוטל עליהם – לא נותרה לחברה כל ברירה אלא להגיש בקשה להסדר חוב שבמסגרתו תוכל לעמוד בהתחייבויותיה. בית המשפט המחוזי מינה נאמנות זמנית שבינתיים בוחנת את מצב החברה. הנאמנות החליטה לצמצם הוצאות ולא לפתוח את החנויות עד קבלת תמונה מלאה. החברה תעשה כל שביכולתה על מנת לעמוד בהתחייבויותיה".
זו כאמור הפעם השניה שלקוחות "הרדור" נותרים ללא מענה, אך בפעם הקודמת היה זה תחת בעלים אחרים. ב-2019 צברה החברה חובות בעשרות מיליונים ומאות הזמנות שלא סופקו. מונה לה מפרק זמני והיא נמכרה לגיל ויינרב, הבעלים הנוכחי. כעת שוב התסריט חוזר על עצמו.
ביולי 2023 נעזרה "הרדור" באדריכל והמעצב אלברט אסקולה, בעלו של אסי עזר, כפרזנטור שהוביל את הקמפיין השנתי לקולקציית הארונות הטכנולוגיים החדשים שלה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה