כסף וצרכנות

כרטיס אשראי חדש הושק בישראל: אלה ההטבות שיקבלו המצטרפים

אגודת הסטודנטים והסטודנטיות של אוניברסיטת רייכמן חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם חברת באפ טכנולוגיות, שהשיקה לפני כשנה בישראל כרטיס אשראי ראשון מסוגו תחת המותג  BuffPay בשיתוף עם ישראכרט. על פי ההסכם, הגופים יקימו יחד מועדון צרכנות משותף בו יציעו הטבות ייחודיות לסטודנטים באוניברסיטת רייכמן
מערכת ice | 
ישראכרט משיקה כרטיס אשראי חדש בישראל (צילום Buffpay)
אגודת הסטודנטים והסטודנטיות של אוניברסיטת רייכמן חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם חברת באפ טכנולוגיות, שהשיקה לפני כשנה בישראל כרטיס אשראי ראשון מסוגו תחת המותג  BuffPay בשיתוף עם ישראכרט. על פי ההסכם, הגופים יקימו יחד מועדון צרכנות משותף בו יציעו הטבות ייחודיות לסטודנטים באוניברסיטת רייכמן.
סטודנטים ברייכמן שיחזיקו בכרטיס המועדון יהיו זכאים להטבות גם בתוך הקמפוס וגם מחוצה לו. בין היתר יהיו זכאים להנחות ולהטבות רכישה בקפיטריה של האוניברסיטה וכן להטבות באירועי האוניברסיטה. בנוסף יהיו זכאים הסטודנטים בעלי הכרטיס להנחות ולהטבות בעסקים שסביב הקמפוס, בהם ברים ובתי קפה, וכן להטבות ולהנחות בטיסות ובשלל אירועים שרלוונטיים לסטודנטים. 
באפ טכנולוגיות, הפועלת בתחום הגיימינג, פיתחה פלטפורמה ליצירה ולניהול של מועדון לקוחות לשחקני משחקי וידאו. הפלטפורמה, שנתמכת בדסקטופ ובמובייל, פועלת ברקע ואינה מפריע למשתמשי המשחקים. בין המשחקים הנתמכים על-ידי הפלטפורמה: פורטנייט, League of Legends, Valorant, ועוד. משתמשי הפלטפורמה שפיתחה החברה מתוגמלים באמצעות הענקת נקודות נאמנות עבור הישגיהם ועבור משך השימוש במשחקי וידאו תוך שימוש בפלטפורמה. 
לפני כשנה הודיעה באפ על חתימת הסכם עם חברת ישראכרט להקמה ותפעול של מועדון לקוחות משותף, שבמסגרתו יונפק כרטיס אשראי תחת המותג BuffPay. הכרטיס, שיועד לגיימרים, בהם משתמשי פלטפורמת באפ בישראל, הינו כרטיס חוץ בנקאי אשר משמש ככרטיס אשראי לכל דבר ועניין. חברי מועדון BuffPay אשר עושים שימוש בכרטיס נהנים מצבירת נקודות ומהטבות מיוחדות שאותן הם יכולים להמיר במרקט פלייס של החברה במוצרים שונים, לרבות מוצרים הרלוונטיים לגיימרים כמו מחשבים, מוצרי גיימינג, משחקים חדשים ועוד.
כעת מתרחב מועדון הלקוחות של באפ והופך לכרטיס האשראי הרשמי של אגודת הסטודנטים של אוניברסיטת רייכמן במיתוג המשותף RUNI+ ומציע הטבות ייחודיות לסטודנטים של אוניברסיטת רייכמן. בכך ממשיכה באפ, חברת הגיימינג הישראלית הראשונה שהונפקה בבורסה בתל אביב, להאיץ את פעילותה ולהרחיב את ערוצי ההכנסה שלה. 
אופיר גרטנר, סמנכ"ל פעילות עסקית בבאפ טכנולוגיות וממייסדיה: "שיתוף הפעולה של BuffPay עם אגודת הסטודנטים של אוניברסיטת רייכמן הינו צעד משמעותי בהרחבת פעילותה של החברה. בנוסף להטבות שמוצעות לכל מחזיק כרטיס BuffPay, הסטודנטים שיצטרפו למועדון יגלו כי הוא משתלם במיוחד ומקנה הטבות ייחודיות ויוצאות דופן, וגם יכירו באמצעותו את הפלטפורמה של באפ שהולכת ומשתכללת. אנו שמחים על שיתוף הפעולה עם אגודת הסטודנטים של אוניברסיטת רייכמן ועם חברת ישראכרט, ומאמינים כי יחד נוכל לייצר מועדון לקוחות אטרקטיבי במיוחד. 
אופיר גרטנר (צילום: אילן ספירא)
יו״ר אגודת הסטודנטים באוניברסיטת רייכמן, נמרוד כרמל: "אגודת הסטודנטים והסטודנטיות באוניברסיטת רייכמן, בהתאם לרוח האוניברסיטה, מאז ומתמיד חדשנית ופורצת דרך בתחומה. הקמת מועדון הצרכנות המשותף RUNI + היא עוד דוגמה למחויבותנו העמוקה לשיפור מתמיד של איכות חיינו  כסטודנטים וכקהילה. אנו גאים להוביל ולקדם יוזמות חדשניות שמייצרות ערך אמיתי ומשמעותי עבור חברי הקהילה".
נמרוד כרמל (צילום: יח"צ)
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה