כסף וצרכנות

גיא לרר בבשורה מפתיעה: איפה ייפתח לראשונה סניף של סופר הצינור?

"סופר הצינור" של גיא לרר, ממשיך לצבור תאוצה ועומד לפתוח סניף חדש בישראל. כעת, לרר נתן לעוקבים חמש אופציות לפתיחת סניף חדש בארץ. איזו עיר תיבחר?
מערכת ice | 
גיא לרר (צילום טוויטר/ גיא לרר, shutterstock)
"סופר הצינור" של גיא לרר, צובר תאוצה בשנה האחרונה ועוד ועוד סניפים שלו נפתחים בישראל. היום (חמישי), לרר העלה פנייה מפתיע דרך האינסטגרם של הצינור, בו חשף כי סופר הצינור עומד לפתוח סניף חדש בישראל, כשהוא פנה לעוקבים בבקשה לקבוע היכן ייפתח הסניף מבין הרשימה - ראשון לציון, פתח תקווה, נתניה, ראש העין ודרום תל אביב.
בפוסט שעלה נכתב: "הי, זה לרר. כן, זה נראה פחות חשוב עכשיו - אבל יש חדשות טובות. אנחנו בדרך לסניף נוסף של סופר הצינור. אם הם הצליחו למצוא זמן להעלות מחירים בטירוף בזמן מלחמה, אנחנו נמצא את הזמן להילחם בזה. זוכרים שהתבכיינתי כאן שהרשתות הגדולות חוסמות אותנו בדרך לסניף קבוע נוסף? אז זה עבד".
לרר המשיך: "קיבלנו המון פניות פרטיות. יש גם בעלי נכסים פרטיים, אנשים טובים שהציעו את הנכסים שלהם ואפילו עשו לנו אחלה מחירים בגלל המטרה הראויה. יש אנשים שנזכרו בחנות של סבא שעומדת ריקה והציעו לנו אותה וגם, תאמינו או לא, יש בעלי מתחמים מסחריים ללא רשתות גדולות שראו את כמות האנשים שהגיעה לסניף ב״ש והבינו שזה מה שהם צריכים למתחם שלהם".
לרר הוסיף פנייה לעוקבים: "עכשיו אני צריך את עזרתכם. מופיעה כאן רשימת האופציות שיש לנו כרגע. אתם יודעים כבר שהתגובות כאן מאוד משפיעות על הבחירות שלנו. באר שבע נבחרה כי ראינו דומיננטיות מאוד גדולה של באר שבעים בתגובות וקיבלנו ביטחון. אם אתם תושבי אחד המקומות האלו נשמח לדעת אם אתם חושבים שצריך אותנו בעיר שלכם, באיזה מיקומים מומלץ והאם באופן כללי יש לכם עצות בשבילנו. סניף שתיים, נתראה בקרוב".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה