כסף וצרכנות

עדכוני תעופה: כל החברות שביטלו ואלו שחזרו

ביטולי הטיסות עדיין לא יציבות וחברות תעופה רבות מבטלות טיסות וחלקן חוזרות לסירוגין, מה שממשיך להשאיר את השוק לא יציב ואת חופשות הישראלים בסימן שאלה
ענת סימן טוב | 
טיסות (צילום shutterstock)
השבוע נערך דיון באיחוד האירופאי בנודע לדרישה שלהם לבטל טיסות עד סוף החודש, הדיון לא הוביל לדבר מהותי ועדיין חברות מבטלות וחוזרות לסירוגין לאור המצב הבטחוני בארץ. מה שגורם למצב התעופה להיות רעוע ולא יציב, ולכן ישראלים רבים בוחרים בחסרות טיסה ישראליות, או לטוס בכלל עד אשר יעבור זעם.
חוץ מהחברות תעופה הישראליות ישראייר, אל על וארקיע, החברות שחזרו לעת עתה וממשיכות לטוס איתנו זה פליי דובאי, טוס אייר, אתיואפאן איירליינס, סמארט ווינגס ועוד.
הבחרות החדשות שהאריכו את ביטול הטיסות שלהן, הן חברת התעופה היוונית איג'אן שביטלה את טיסותיה עד ה-21 באוקטובר. החברה היוונית לוקחת המון ישראלים ליוון, וזה עשוי לפגוע בחופשתם הקרובה בסוכות. במקביל, חברת התעופה הקפריסאית TUS תתגבר את טיסותיה מ/ אל תל אביב, בימים הקרובים, ליעדים לרנקה כרתים ואתונה, עבור יציאות עד כיפור וחזרות מיד לאחר כיפור, בימים ראשון 13.10 ושני 14.10.

עוד חברת תעופה פופלארית שמאריכה את טיסותיה היום, זו חברת התעופה אייר אירופה שמאריכה את טיסותיה עד ה-31 באוקטובר. זאת בנוסף לחברת הלואו קוסט המוכרת, וויז אייר אשר הודיעה אתמול שמבטלת את טיסותיה עד ה-13 באוקטובר.
חוץ מהחברות הזרות המוכרות, ביום שני תתחיל חברת התעופה אייר חיפה את טיסותיה הראשונות הבינלאומיות מנמל תעופה בן גוריון, לקפריסין.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה