כסף וצרכנות

רשת הצעצועים הגדולה בישראל סוגרת סניפים: זו המהפכה שתעבור

רשת טויס אר אס ישראל המפעילה 28 סניפים ברחבי הארץ, תסגור חלק מסניפיה ותהפוך אחרים ל"פיראט האדום" מאותה קבוצה, כך שיישארו רק 8-10 סניפים. הסיבה לירידה ברווחיות: המלחמה והירידה במחירי הצעצועים לעומת העלייה בהוצאות
מערכת ice | 
קניונים-אילוסטרציה (צילום Magma Images, shutterstock)
רשת הצעצועים טויס אר אס לה 28 סניפים בפריה ארצית, החליטה לצמצם את מספר סניפיה בישראל לכ-8-10 בלבד בעקבות הפסדים. כך חשף הבוקר (רביעי) אתר ynet.
הרשת היא זכיינית של Toys R Us העולמית ובעלת השליטה בישראל היא פישמן רשתות בניהולו של אייל פישמן. כזכור, החברה האם העולמית נקלעה לקשיים בעשור הקודם והכריזה על פשיטת רגל, אך הדבר לא השפיעה על הזכיינית בישראל שפועלת בפני עצמה.
על פי הפרסום הבוקר, טויס אר אס תסב חלק מסניפיה ל"הפיראט האדום" מקבוצת פישמן רשתות, וחלק מהסניפים ייסגרו כאמור כמו זה שהיה בקניון ויצמן ת"א ליד בית החולים איכילוב, וכן גם הסניף הגדול בנמל תל אביב ייסגר ואולי אף זה שבדיזנגוף סנטר שעתידו טרם הוחלט. דף הפייסבוק שך טויס אר אס אשר לו 177 אלף עוקבים כבר שינה את שמו ל"היפרטוי ישראל".

דף הפייסבוק של טויס אר אס (צילום מסך)
המנכ"ל אייל פישמן הסביר ל-ynet כי הקשיים נובעים מהמלחמה והחשש להסתובב עם ילדים, היעדר הסיוע מהמדינה והתמלוגים הגבוהים שעל הרשת לשלם לטויס אר אס העולמית. בנוסף, מחירי הצעצועים ירדו בעוד ההוצאות השוטפות גדלו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה