כסף וצרכנות

מושיק רוט פותח מסעדה בישראל: זה מה שתוכלו להזמין מה-13.10

מסעדת &מושיק מציעה חוויה אינטימית עם רק 20 מקומות ישיבה, כאשר רוט עצמו מארח את הסועדים, המסעדה החדשה, שנפתחת רשמית ב-13 באוקטובר 2024, מציעה חוויה קולינרית יוצאת דופן ב-3 תפריטים שונים: קלאסי, כשר סטייל, וצמחוני, במחיר של 800 שקלים לסועד
מערכת ice | 
מושיק רוט (צילום וקסמן)
מושיק רוט, השף הישראלי הראשון שזכה בכוכב מישלן, מסמן פרק חדש בקריירה עם פתיחת מסעדת היוקרה "&מושיק" בשרונה מרקט. רוט, שצבר שני כוכבי מישלן במשך 11 שנים רצופות בהולנד, חוזר עם מסעדה המשלבת את הניסיון הבינלאומי שלו עם חומרי גלם מקומיים.
המסעדה החדשה, שנפתחת רשמית ב-13 באוקטובר 2024, מציעה 3 תפריטים שונים: קלאסי, כשר סטייל, וצמחוני, במחיר של 800 שקלים לסועד. עם חזרתו לישראל ב-2020, רוט התנסה במגוון פרויקטים, כולל רשת מזון מהיר, הופעות טלוויזיוניות, ותפקידי ייעוץ במסעדות שונות, אך המסעדה החדשה מסמנת את חזרתו הרשמית לבישול העילי.

על פי סקירה של מאקו לקראת הפתיחה, מסעדת &מושיק מציעה ארוחה בחלל קטן עם רק 20 מקומות ישיבה, כאשר רוט עצמו מארח את הסועדים. המסעדה, שעוצבה על ידי האדריכל המוערך פיצו קדם, במבנה טמפלרי היסטורי. התפריט כולל מנות יוקרתיות כמו לובסטר כחול, קוויאר שחור, וסרטן טורו, המשקפות את הסטנדרטים הגבוהים של רוט ואת ניסיונו הבינלאומי.
מעבר לאוכל, המסעדה מתהדרת באוסף פרטי של כלי אוכל נדירים וחדר יין עם 400 תוויות יוקרתיות. רוט מדגיש את החשיבות של השירות האישי, עם יחס של איש צוות אחד לכל סועד. ההזמנות למסעדה מוגבלות ל-3 חודשים מראש.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה