כסף וצרכנות

כשהתחרות טובה לאיכות הסביבה: ענקית המכירות מבטלת את עמלות המכירה

איביי מבטלת את עמלות המכירה לפרטיים בצעד תחרותי, בניסיון להתחרות בפלטפורמות כמו פייסבוק מרקטפלייס ומרקארי. המהלך אמור לעודד עלייה במספר האנשים שמנסים להרוויח כסף באמצעות מכירת פריטים שאינם בשימוש
שרון בירקמן | 
איביי (צילום ויקיפדיה)
איביי בריטניה ביטלה את עמלות המכירה למוכרים פרטיים ברוב הקטגוריות. פלטפורמת המסחר המקוון, שכבר הסירה את העמלות בתחום האופנה מוקדם יותר השנה בעקבות התחרות הגוברת מול פלטפורמות כמו Depop ו-Vinted, פרסמה כי המהלך צפוי להגדיל את שיעור המכירות החוזרות ולשפר את חוויית הלקוח.
בהודעתה ציינה החברה כי ביטול עמלות המכירה בתחום האופנה בחודש אפריל הוביל לעלייה דו-ספרתית במספר הרישומים של פריטים פופולריים כמו ג'ינסים, חולצות ושמלות, תוך שמירה על פריטים מחוץ למטמנות. החברה הוסיפה כי ביטול העמלות באתר הגרמני שלה בשנה שעברה הוביל להכפלת מספר המוכרים החדשים.

מסקר שנערך עבור החברה באוגוסט עלה כי 56% מהבריטים מוכרים פריטים שאינם בשימוש כדי להרוויח כסף; 23% עושים זאת כדי לממן רכישת מוצרים חדשים. הסקר העריך כי קיימים כ-294 מיליון פריטים שאינם בשימוש ברחבי בריטניה, שיכולים להניב הכנסות של 9 מיליארד פאונד ממכירה חוזרת.
בחודש מרץ השנה ביטלה גם פלטפורמת היד השנייה האמריקאית הפופולרית מרקארי את עמלות המכירה על כל הפריטים הנמכרים בה. "עם אפס עמלות מכירה המוכרים במרקארי יכולים לקבוע מחירים תחרותיים יותר ולשמור על מלוא ההכנסות שלהם, מה שהופך את מרקארי לבחירה הטובה ביותר עבור כל מי שמעוניין למכור פריטים שאינם בשימוש", אמר מנכ"ל החברה.  
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה