כסף וצרכנות

שופרסל תחת מתקפה קשה: הלקוחות יחרימו את סניף הרשת?

בסופר "יש חסד" החרדי של רשת שופרסל בבית שמש, חזרו לאחרונה להעסיק עובדים ערבים, וכעת הם עומדים בפני איומים לחרם מצד התושבים המקומיים, ואף קריאות להפגנות ולחסימת הגישה לסניף: "אנחנו צריכים לגרום לערבים לפחד לבוא"
מערכת ice |  1
שלומי ויוסי אמיר (צילום יחצ, vecteezy, unsplash)
בסופר "יש חסד" החרדי של רשת שופרסל בבית שמש, חזרו לאחרונה להעסיק עובדים ערבים, וכעת הם עומדים בפני איומים לחרם מצד התושבים המקומיים, שאף מאיימים להפגין מול הסניף ולחסום את הכניסה שלו אם העובדים הערבים לא יעזבו.
על פי בדיווח היום (שני) ב"דה מרקר", הדבר מגיע אחרי שכבר לפני כשנה תושבי בית שמש הפגינו מול סניף "יש חסד" בעיר, כאשר אחרי ההפגנות העובדים הערבים שהיו בסניף עזבו. לטענת הרשת, הם לא פוטרו אלה החליטו לעזוב על דעת עצמם. כעת, הם שוב חזרו לעבוד בסניף והלקוחות זועמים.
ב"דה מרקר" חשפו כי בקבוצת וואטסאפ חדשה שנפתחה בקרב תושבי העיר בשם "הפגנה נגד תומכי הטרור יש חסד בית שמש", נכתב על ידי אחד ממובילי המחאה כי "הערבים חזרו ליש חסד, וליש חסד לא אכפת לתת להם לעבוד. אנחנו צריכים לגרום לערבים לפחד לבוא, אז מחר בשעה 14:00 כולם מגיעים ומעיפים אותם".
משופרסל נמסר בתגובה לדיווח של "דה מרקר" כי: "שופרסל פועלת כל העת להעניק את השירות הטוב ביותר ללקוחותיה. הרשת מעסיקה עובדים מכל המגזרים, ללא הבדל דת, גזע ומין, וקוראת לסולידריות וערבות הדדית במיוחד בעת הזו. הרשת פתוחה בפני כל לקוח ולקוחה וכל עובדת ועובד".
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    חחחח חארא דים
    הנושך 09/2024/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חארא דים נבלות עלוקות
    סגור