כסף וצרכנות

מחפשים תור לדרכון? כנראה שלא תמצאו

חושבים לטוס בפסח או בתקופה הקרובה וצריכים לקובע תור לחידוש הדרכון במשרד הפנים? כנראה שלא תמצאו תור כזה
ענת סימן טוב | 
דרכון (צילום shutterstock)
מחפשים תור למשרד הפנים? כנראה שלא תמצאו תור בשלושה חודשים הקרובים.
משרד הפנים עשה שינוי בו הוא היא קיצר את אופציית הקביעת תורים חצי שנה קדימה כבעבר, וכעת היומנים פתוחים רק שלושה חודשים קדימה.
היום משרד הפנים נותן מענה מהיר למי שרוצה לחדש דרכון והוא בגיר מעל גיל 18, ויש לו דרכון ביומטרי בעבר ולמעשה רק רוצה לחדש את התוקף שלו. על פניו פתרון נהדר, למי שאין לו ילדים.  טרם עודכן פתרון עבור ילדים הזקוקים לחידוש הדרכון, שכן חידוש בדרך זה לא רלוונטי עבורם והם צריכים לקבוע תור ישירות במשרד הפנים. אך כשתפנו לקבוע תור במשרד הפנים, תגלו תורים שהם מיידים, ופחות תורים קדימה.
משרד הפנים סגר את האופציה לקביעת תור בחצי שנה הקרובה, וזאת מפני שהם טוענים כי אנשים קובעים תורים ושוכחים להגיע אליהם ובכך, מתפספס למעשה התור שיכל לשמש עבור אדם אחר. לכן, הם קיצרו את היומנים לשלושה חודשים קדימה, אבל היומנים שלהם כבר מלאים למעשה עד חודש דצמבר. כך שחזרנו לתקופה של שנתיים אחורה, בו להשיג תור למשרד הפנים הפך להיות מסורבל.
 
ממשרד הפנים נמסר כי "ככלל, תורים נפתחים שלושה חודשים קדימה. מבדיקת הנתונים התורים מלאים בכלל הלשכות עד סוף נובמבר תחילת דצמבר. עם זאת, מידי יום ויומו ומידי שבוע נפתחים בנוסף עוד תורים לרווחת הציבור בכלל הלשכות.
נבהיר כי בעבר טווח פתיחת התורים עמד על חצי שנה, אולם מספר הלקוחות שלא הגיעו לתורים שנקבעו מראש היה גדול ולאחר בחינת הנושא הוחלט כשלושה חודשים הוא זמן סביר עבור הציבור שיקבע תור ויגיע אליו."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה