כסף וצרכנות

מנזקי המלחמה: שתי המסעדות המיתולוגיות בת"א נסגרות מיידית

שתי החומוסיות הידועות, משוושה והבן של הסורי, הודיעו כל אחת בנפרד שיסגרו את שעריהן לאור המצב הכלכלי שנובע מהמלחמה וגם מעבודות הרכבת הקלה בתל אביב
מערכת ice | 
מסעדה סגורה-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
השפעות המלחמה על המצב הכלכלי לא פוסחות גם על ענף המסעדנות, כולל בתל אביב. בימים האחרונים הודיעו שתי מסעדות ידועות, שתיהן חומוסיות, כי הן סוגרות את שעריהן: חומוס משוושה ברחוב הרכבת בתל אביב, ו"הבן של הסורי" בכרם התימנים סמוך לשוק הכרמל.
בדף הפייסבוק של משוושה נכתב: "אז הגיע הרגע... אחרי כמעט 22 שנה, משוושה – החומוסיה שמכינה לכם חומוס בסגנון גלילי כתוש ביד - עומדת להסגר. בסופה של שנה קשה שבה עברנו לאיזור חדש, ושבה מספר הלקוחות ירד משמעותית, אנחנו סוגרים בקרוב את המקום ברח' הרכבת. בינתיים אין תוכניות לפתוח במיקום חדש (כמובן שאם זה ישתנה, נעדכן). כל מי שעוד מעוניינ.ת להיזכר בטעם ובמרקם, מוזמן להגיע למנת פרידה. יום הפעילות האחרון שלנו יהיה ביום שבת ה-14 לספטמבר 2024. אז מקווים להתראות בקרוב... ואם לא אז בשמחות..."
משוושה נפתחה ב-2003 במקור ברחוב פינסקר, ולפני כשנה עברה לרחוב הרכבת בגלל תהליך פינוי בינוי בבניין בו שכנה. כעת תיסגר לצמיתות.
"הבן של הסורי" (מדובר על הסניף המקורי בכרם בתימנים), שפעל במקור בסמטאות הכרם, עבר לפני כעשור לרחוב הלל הזקן ובשנים האחרונות ניהל את החומוסיה שי אברמוב. בריאיון ל-ynet אמר אברמוב כי החפירות של הרכבת הקלה הרסו את האזור: "האזור התרוקן מאנשים. יש לקוחות אבל לא מספיק. אני הרבה שנים באזור ומכיר בעלי בסטות בשוק ובעלי מסעדות בסביבה, וכולם מתלוננים על ירידה בעבודה. אין ספק שיש משקל גם למלחמה, אבל המכה הסופית הייתה עבודות הרכבת הקלה. המחזורים ירדו מתחילת המלחמה ב-30-20 אחוז, וכשסגרו את הגישה בגלל החפירות לרכבת, המחזורים התרסקו וירדו בעוד 20 אחוז".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה