כסף וצרכנות

העירייה המפנקת בישראל נחשפת: איפה מקבלים 2,400 שקל לחג?

גם השנה ולאחר שקוצצו ב-30% ל-1,200 שקל, תלושי החג לעובדי עיריית רמת-גן הם הגבוהים ביותר מבין כל העיריות בישראל ושי כפול בסך 2,400 שקל יחולק לעובדים שהיו במילואים מעל ל-30 ימים. מה יהיה גובה התלושים לעובדי העירייה בעיר שלכם?
מערכת ice | 
סכומי השי לחג הפסח (צילום shutterstock)
בצל המלחמה והשפעותיה הקשות על הכלכלה בארץ בכלל וכמובן שגם על כלכלת הערים, עיריות שונות בארץ נערכות לתקופת החגים. כחלק מההיערכות יצאנו לבדוק מה יהיה גובה תלושי החג לעובדי העירייה בעיריות השונות. 
במקום הראשון ניצבת רמת גן, שתחלק לעובדיה תלושים בגובה של 1200 שקלים. מדובר בצמצום הסכום ביחס לתלושים שחולקו בעבר זאת בהתאמה לסדרת קיצוצים נרחבים המתבצעים בעירייה, אך עדיין מדובר בסכום הגבוה ביותר בארץ שמוענק לעובדי עירייה.
בעיריית רמת גן הדגישו שבנוסף לתלושים הרגילים, ביוזמה מיוחדת החליטו להעניק מענק נוסף לעובדי עירייה ששירתו במילואים מעל ל-30 ימים במלחמת "חרבות ברזל", תו בסכום של 1000 שקל, זאת בהוקרה על פועלם ושירותם המשמעותי למען בטחון ישראל. בדרך כלל בעירייה נותנים מענק כפול לעובדים מצטיינים, והוחלט שבחג הקרוב העובדים המצטיינים יהיו אלו המשרתים במילואים לצד עבודתם.
את המקום הראשון בגובה התלושים חולקת רמת גן עם עיריית בני ברק שתחלק לעובדיה תלושי חג בסכום זהה (1200). לאחר מכן, במקום השלישי, ניצבת עיריית תל אביב, שתחלק לעובדיה תלושים בגובה של 1050 שקלים. 
את המקום הרביעי, עם תלוש בגובה של 1000 שקלים חולקות פתח תקווה, רמת השרון, והרצליה. מיד אחריהן ראשון לציון, עם תווי חג בגובה של 950 שקלים, ולאחר מכן חולון וקריית ביאליק עם תלושים בגובה של 900 שקלים. את הרשימה סוגרות אשדוד עם תווים על סך 250 שקלים, ואופקים עם תווים בסך 300 שקלים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה