כסף וצרכנות

בשורה לסטודנטים בישראל: זאת המכללה שבה תוכלו ללמוד שנה בחינם

המדינה תסבסד 100ֵ% מעלות הלימודים במכללת תל חי הנדסאים, עבור אלו המתכוונים להתחיל את לימודיהם האקדמיים בנובמבר 2024 ויבחרו ללמוד בה. ההטבה ניתנת במסגרת חבילה שמספקת הממשלה למוסדות ההשכלה הגבוהה, בפרט באזורי לחימה. היו"ר מופיד מרעי: "זה הזמן לתרום לחיזוק הצפון"
מערכת ice | 
מופיד מרעי (צילום אלעד מלכה)
הנרשמים ללימודים במכללת תל חי הנדסאים לשנה הקרובה, אשר תפתח בנובמבר 2024 יקבלו הטבה יוצאת דופן, סבסוד של 100% מעלות הלימודים. הטבה זו תינתן במסגרת תוכנית תמיכה בהיקף של חצי מיליארד שקל שאושרה עבור מוסדות ההשכלה הגבוהה בישראל וזאת במטרה להבטיח את קיומם והמשך פעילותם של מוסדות השכלה גבוהה אשר נמצאים באזורי הלחימה.
ההטבה הינה אוטומטית לכל הנרשמים, ללא כל צורך בתנאים מוקדמים או הטבות לאוכלוסיות מסוימות וזאת כמובן בכפוף לעמידה בתנאי הקבלה של המכללה.
מופיד מרעי, יו"ר מכללת תל חי הנדסאים: "זה הזמן לתרום לחיזוק הצפון, ויחד עם זאת להנות מהטבה כספית יוצאת דופן. לצעירי ישראל ישנה הזדמנות יוצאת דופן לקבל שנת לימודים במתנה ולצאת עם מקצוע נחשק ביד תוך זמן קצר. מכללת תל חי הנדסאים מכשירה סטודנטים במגוון תחומים, החל מהנדסאי בניין ואדריכלות ועד להנדסאי תוכנה, כאשר הלימודים נמשכים שנתיים בלבד ובסיומם יוצא הסטודנט מוכן לשוק העבודה, כאשר הוא עם תעודת הנדסאי ומקצוע ביד".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה