כסף וצרכנות

ענקית הספורט הבינ"ל משיקה סניף דגל בישראל: זו העיר שנבחרה

DECATHLON פותחת את הסניף ה-11 באשדוד באירוע חגיגי. הסניף באשדוד יתפרס על פני שטח של 2,700 מ"ר בשתי קומות. החנות תהיה מונגשת לכלל הקהלים ותכלול מסדרונות רחבים, מדרגות נעות ומעליות
מערכת ice | 
סניף דקטלון (צילום יחצ)
דקטלון (DECATHLON), מותג הספורט הבינלאומי, פותח את הסניף החדש במתחם BIG FASHION באשדוד ומזמינה את תושבי העיר והסביבה להגיע לאירוע פתיחה חגיגי לכל המשפחה בתאריך 12.09.2024 בשעה 18:00. זהו הסניף ה-11 של הרשת הצרפתית שהגיעה לישראל בשנת 2017. 
בתכנון הסניף החדש נלקח בחשבון כי תרבות הספורט הימי באשדוד חיה ובועטת. החנות באשדוד תהיה הראשונה בישראל שתוכננה על פי הקונספט והמיתוג החדשים של DECATHLON שהושקו לאחרונה. כבר בכניסה לחנות הקהל ייהנה מעמדות עם מסכי מגע וסריקה שיסייעו להכיר את המוצרים ולהשוואת מחירים. בהתאם לסטנדרט הבינלאומי, תפעל בסניף גם סדנת תיקונים למוצרי יד שנייה שתתמחה בתיקון אופניים. בנוסף ללוקרים לאיסוף הזמנות של לקוחות שנעשו דרך האתר והאפליקציה וחללי המתנה ומנוחה ללקוחות. 
הסניף באשדוד יתפרס על פני שטח של 2,700 מ"ר בשתי קומות. החנות תהיה מונגשת לכלל הקהלים ותכלול מסדרונות רחבים, מדרגות נעות ומעליות.
מותג הספורט הבינלאומי DECATHLON נוסד בשנת 1976, הגיע לכ-70 מדינות ומונה כיום מעל 1,700 סניפים ברחבי העולם - מתוכן 11 סניפים ברחבי הארץ, אתר סחר ואפליקציית קניות חדשה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה