כסף וצרכנות

עיתונאי ידיעות אחרונות שוב נגד ארקיע: "לא קיבלנו שום עדכון"

צנציפר שוב תקף: "היי מנכ"ל ארקיע, אמורה להיות לי הבוקר טיסה שכבר מתעכבת מחמש וחצי לשמונה. לא קיבלנו מכם שום עדכון חדש. רק בשבשדה בלרנקה מצוין שהיא תצא ב-9:45, בנתב"ג שנתחת ב-10:50. מה מציע? שנצא לשדה בחמש בבוקר או מאוחר יותר עם עיכוב של 4.5 שעות? בסך הכל שילמנו 705 דולר לאדם בעבור התענוג"
מערכת ice | 
נדב צנציפר (צילום פייסבוק)
יומיים בלבד אחרי שכתב ידיעות אחרונות ו-YNET נדב צנציפר, העלה טענות קשות נגד חברת התעופה ארקיע בגין מחיר שלדבריו היה מופרך בהזמנת כרטיסי טיסה מלרנקה לישראל להיום (רביעי), כעת הוא מעלה תלונות חדשות.
צנציפר תקף: "היי מנכ"ל ארקיע, אמורה להיות לי הבוקר טיסה שכבר מתעכבת מחמש וחצי לשמונה. לא קיבלנו מכם שום עדכון חדש. רק בשבשדה בלרנקה מצוין שהיא תצא ב-9:45, בנתב"ג שנתחת ב-10:50. מה מציע? שנצא לשדה בחמש בבוקר או מאוחר יותר עם עיכוב של 4.5 שעות? בסך הכל שילמנו 705 דולר לאדם בעבור התענוג".
כזכור, ביום שני צנציפר כתב בכעס: "רק בגלל שהבת שלי במילואים, מה שלא הותיר לי ברירה, חברת השחיטה ארקיע גזלה מישראלי שתקוע בגלל המלחמה בקפריסין 13!!!!!! אלף שקל לכיוון אחד מלרנקה. בושה וחרפה".

הוא הציג לכאורה הזמנה שלו לטיסה מלרנקה לתל אביב ב-28.8 בשעה 5:30 בבוקר ונחיתה בנתב"ג ב-6:30, כשהוא נאלץ לשלם לכאורה על כך 3,471 דולר בסך הכל, סכום של למעלה מ-13 אלף שקל על פי שער הדולר הנוכחי. גם לא ברור האם שילם עבור 5 כרטיסים או אחד כפי שזה מצטייר מהציוץ.
 
מנכ"ל ארקיע עוז ברלוביץ' הצליח להוכיח את צנציפר ולהראות כי המחיר שהציג אינו לכרטיס אחד: "בתמונה המחיר האחרון שנמכר באתר שלנו". ורואים שמדובר ב-509 או 587 דולר בסך הכל.
בינתיים, על רקע הבדיקה שמקיימת רשות התחרות מול חברת אל על, נוכח החשד לניצול כוחה בשוק, מנכ"לית אל על, דינה בן טל גננסיה, זומנה בשבוע שעבר לשימוע אצל שר הכלכלה ניר ברקת, זאת בשל הרווחים החריגים שהציגה החברה והעלאת מחירי הכרטיסים הקיצונית בזמן המלחמה.
בנוסף על כך, זומנו גם המנכ"לים של חברות התעופה הישראליות ישראייר וארקיע, להם עשו שימוע בנפרד, גם כן בנוגע להעלאת מחירי כרטיסי הטיסה בזמן מלחמת "חרבות ברזל". אם אכן יימצאו אשמות בכך שניצלו את כוחן כדי להעלות מחירים, הן יעמדו בפני קנס של 5% ממחזור המכירות שלהן, או עד 10 מיליון שקל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה