כסף וצרכנות

להתחתן בלי לשבור את הבנק: כך תקבלו הנחה של 30 אלף ש"ח

מתחם האירועים Lago הודיע על מבצע ביום ראשון הקרוב במסגרתו יינתנו הנחות משמעותיות בסכום מוערך של 30 אלף שקל לכל מי שיסגור חתונת חורף

מערכת ice | 
מתחם לאגו (צילום לאגו)
חתונה היה לא עניין זול, אבל ייתכן ונמצאה הקלה מסוימת עבור הכלות (וגם החתנים כמובן), רשת מתחמי האירועים לאגו (Lago) הודיעה היום (רביעי) על אירוע מיוחד עבור אנשים המתכננים להתחתן בקרוב. זוגות שיגיעו לאירוע יהינו מאלכוהול, אווירה, מוזיקה וקוקטיילים וגם ממבצעים מיוחדים. האירוע יתקיים במתחמי האירועים של הרשת בראשון לציון. 
כל מי שיגיע לאירוע ביום ראשון הקרוב ויסגור במהלכו חתונה יהנה מהנחה של 30,000 שקל לטובת האירוע. בנוסף לכך, הזוג הראשון שיסגור חתונה ביום ראשון לעונת החורף המתקרבת יזכו גם במתנות נוספות: תאורה והגבה בחינם, עיצוב חתונה בחינם, שירות בר וחבילת אלכוהול בחינם, במות חופה בחינם ועוד. על-פי הרשת מדובר בהטבה של 30,000 אלף שקל בממוצע (שוב, תלוי במספר האורחים המוזמנים). 
מעבר למבצע החד פעמי עבור האירוע שיתקיים ביום ראשון הרשת הודיעה על כוונתה להמשיך במבצע המיוחד למפונים ומשרתי מילואים. במסגרת המבצע כל מפונה או מילואימניק שיסגור אירוע יקבל הנחה של 30,000 שקל לאירוע. לרשת שלושה מתחמי אירועים שלכל אחד מהם קונספט שונה, בכל המתחם ניתן לקיים אירועים של עד 4,500 אנשים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה