כסף וצרכנות

כוכבת כאן 11 תוקפת: "מאפה עולה בין 60 ל-72 שקלים"

הקומיקאית שמככבת בתכניתו של שי שטרן בכאן 11 חושפת את המחירים המופקעים בפטיסרי שביקרה בו עם בעלה: "מדהים איך ברגע קרואסון חמאה הופך לעוגת ענק"
מערכת ice | 
בניין התאגיד בירושלים (צילום שי אפשטיין)
הקומיקאית יונה קפח חגגה יום הולדת לבן זוגה, ולכבוד המאורע השניים נסעו לפטיסרי שקיבלה עליו המלצות ממשפיעני אוכל באינסטגרם.
"קופץ לי 3 חודשים רילסים על איזה מקום פלצני חדש. יוצא לי ריר כבר 3 חודשים היה לניסו יום הולדת, אמרנו וזה אחד הדברים שאנחנו עושים ביום הולדת. הטרחנו את עצמנו, נסענו 40 דקות הגענו למקום", שיתפה קפח והתאכזבה כשגילתה את המחירים. "לא סיפרו לי שמאפה במקום הזה עולה בין 60 ל-72 שקלים. מדהים איך ברגע קרואסון חמאה הופך עוגת חנק. כמובן אצלי הכל מסתבך".
 

לאחר מכן סיפרה קפח כי בגלל המחירים בחרה מאפה אחד לחלוק עם בעלה: "המוכרת זיהתה אותי ואז באתי לקופה עם מאפה אחד. בחרנו אחד בחיל ורעדה לחלוק, ניסו בכלל רצה ללכת. אמרתי לו שאנחנו נאכל אחד ונחלוק, אבל נאכל. ובאנו עם אחד אז בקופה היא אומרת 'לא בא לכם לטעום עוד דברים?' איך אני אסביר לה שאם אני אטעם עוד ברים לא יעבור לי האשראי כפרה. בא לי את כל הוויטרינה". 
"דפקה לי מבט כאילו אני בשופרסל בסוף יום שאומרים 50 אחוז על המאפים במקום 4 שקלים עולה 2 שקלים. כזה מבט מזלזל היא דפקה בי. זהו אז אכלנו את החצי חצי, היה טעים אבל 72 שקל!", סיכמה קפח. 
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה