כסף וצרכנות

רשת הבריאות פותחת 8 סניפים חדשים בישראל: אלו הערים שנבחרו

רשת 'א.א. אורטופדיה' מתרחבת ופותחת שמונה סניפים חדשים ומעוצבים ברחבי הארץ בהשקעה כוללת של 5 מיליון שקלים
מערכת ice | 
שירותי בריאות-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
'א.א. אורטופדיה', הרשת הגדולה ביותר בישראל לאורתופדיה ומדרסים בהתאמה אישית, ממשיכה להתרחב ולספק פתרונות אורתופדיים מתקדמים בפריסה ארצית. אחרי שנפתחו השנה שני סניפים חדשים בכפר סבא ובחיפה, הרשת מתקדמת לעבר יעדי ההתרחבות שלה ופותחת שמונה סניפים חדשים ומעוצבים בערים נהריה, עכו, קרית אתא, תלפיות ירושלים, שכונת גאולה ירושלים, אשדוד שכונה ז', מעלה אדומים ומודיעין עילית.
בפתיחת 8 החנויות החדשות בשנת 2024 הושקעו חמישה מיליון שקלים, השקעה שכללה הכשרת צוות עובדים, גיוס עובדים חדשים, וסדנאות מקצועיות. הסניפים החדשים מצטרפים ל-40 הסניפים הקיימים כיום בפריסה ארצית.

א.א. אורטופדיה סניף חיפה (צילום: יחסי ציבור)
החנויות החדשות משתרעות על כ-60 מ"ר בממוצע כל אחת והן מציעות פתרונות אורתופדיים מותאמים אישית לצרכים מגוונים של קהלים שונים, מילדים ועד קשישים, הניתנים על ידי צוות מומחים באמצעות טכנולוגיה חדשנית. 
גיא אלוביץ', מנכ"ל א.א. אורטופדיה מסר: "התרחבות זו מהווה אבן דרך חשובה עבורנו, ומדגישה את מחויבותנו לספק את השירות המקצועי והאיכותי ביותר בכל רחבי הארץ. אנו ממשיכים להשקיע במחקר ופיתוח, עם דגש על פיתוח מכונות ייעודיות בתחום אורתופדיית כף הרגל וייצור מדרסים, כדי להבטיח את הטיפול הטוב ביותר ללקוחותינו".
לצד מדרסים, יימכרו בחנויות החדשות גם אביזרים אורתופדיים, מוצרים ייעודיים להקלה על כאבים בגוף, מגוון נעלי ספורט, הליכה ונעלי נוחות ממותגים בינלאומיים מהמובילים בעולם, וכן מוצרי בריאות משלימים נוספים ביבוא בלעדי. הרשת מקיימת שיתופי פעולה עם משרד הבריאות, משרד הביטחון, מכון לואיס, וכן עם קופות החולים בישראל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה