כסף וצרכנות
שופרסל, רמי לוי או ויקטורי? זו הרשת היקרה ביותר בישראל
סקר סל קניות מקיף שנערך בין 10 רשתות שיווק גדולות בישראל ובדק את סל הקניות הממוצע בישראל גילה כי ישנה עלייה של 1% במחירים מחודש שעבר, כאשר סל הקניות הממוצע עומר על 1,355 שקל. אז איזו רשת היא הזולה בישראל ואיזו היא היקרה מכולן?
על רקע עליות המחירים ויוקר המחייה שמשתולל בישראל, ד"ר חזי גור מזרחי ערך היום (ראשון) עבור "וואלה!" סקר סל קניות מקיף בקרב 10 רשתות שיווק גדולות בישראל, שם בחן מי היקרה ביותר, מי הזולה ביותר ואיזה רשת הקפיצה מחירים יותר מכולן?
בסקר נבדק סל קניות אחיד ל-10 רשתות השיווק שנסקרו, ממנו עולה כי ישנה עלייה של 1% במחירים מחודש שעבר (יולי). למעשה, סל הקניות הממוצע בישראל על פי הסקר הנוכחי עומד על 1,355 שקל.
הסקר של גור מזרחי נערך על ידי המכון לחקר הקמעונאות, שבחן כאמור את המחיר הממוצע ב-10 רשתות שיווק גדולות בישראל. בין המוצרים שנבדקו ניתן למצוא מוצרים חיוניים כמו מוצרי יסוד, ירקות ופירות, עוף טרי, חומרי ניקוי, מוצרי טיפוח, מוצרי כביסה, מוצרי חלב, רטבים, גלידות, ממתקים, חטיפים, שימורים ועוד.
מהסקר עולה כי רשת רמי לוי שיווק השקמה היא הרשת הזולה ביותר בישראל עם סל קניות ממוצע של 1264.50 שקל. אושר עד היא הרשת השנייה הזולה ביותר בישראל עם סל קניות ממוצע של 1277.30 שקל. אחריה רשת קרפור עם סל ממוצע של 1312.28 שקל, כאשר מיד אחריה בפער מינורי - רשת יוחננוף עם סל קניות ממוצע של 1312.98 שקל.
רשת מחסני השוק במקום טוב באמצע עם סל קניות ממוצע של 1335.93 שקל. אחריה קשת טעמים עם סל ממוצע של 1356.68 שקל, ובצמוד אליה ויקטורי עם סל קניות 1360.63 שקל בממוצע.
עוד ב-
שלוש הרשתות היקרות ביותר בישראל הן שופרסל דיל, עם סל קניות ממוצע של 1406.98 שקל, טיב טען עם סל קניות בממוצע של 1450.03 שקל והרשת היקרה ביותר בישראל, בפער גדול מאוד היא רשת פרש מרקט, עם סל קניות ממוצע של 1481.58 שקל. ההפרש בין הרשת הזולה ביותר, רמי לוי שיווק השקמה, לבין הרשת היקרה ביותר, פרש מרקט, הינו 217.08 שקל - 17.17%.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה