כסף וצרכנות
סל המוצרים לחירום בישראל נחשף: זו הרשת היקרה ביותר
שופרסל דיל הציגה סל של 30 מוצרי יסוד בעלות של 353.73 שקלים, פער עצום של כ-47 שקלים מהרשת הזולה ביותר, רמי לוי שיווק השקמה, שם עלות הסל עמדה על 306.83 שקלים. רק רשת אחת הציגה מחירים גבוהים יותר משופרסל דיל - קרפור סיטי, עם סל בעלות של 373.15 שקלים
במהלך תקופת המתיחות הביטחונית, ערך אתר פרייסז עבור מעריב סקר מקיף של מחירי מוצרי חירום בסיסיים ברשתות השיווק המובילות בישראל. הממצאים מציבים את רשת שופרסל דיל במקום השני מהסוף, עם הסל היקר השני בסקר, זאת כשרמי לוי שוב מככב עם הסל הזול ביותר.
שופרסל דיל הציגה סל של 30 מוצרי יסוד בעלות של 353.73 שקלים, פער עצום של כ-47 שקלים מהרשת הזולה ביותר, רמי לוי שיווק השקמה, שם עלות הסל עמדה על 306.83 שקלים. מיקומה של שופרסל דיל בתחתית הטבלה מדגיש את הפער המשמעותי במחירים בין הרשתות השונות.
רק רשת אחת הציגה מחירים גבוהים יותר משופרסל דיל - קרפור סיטי, עם סל בעלות של 373.15 שקלים, פער של כ-19.42 שקלים משופרסל דיל ו-66.32 שקלים מרמי לוי. לעומת זאת, רשתות אחרות כמו אושר עד (314.5 שקלים), יוחננוף (322.93 שקלים), וקרפור היפר (330.13 שקלים) הציגו מחירים נמוכים משמעותית משופרסל דיל.
עוד ב-
המיקום של שופרסל דיל בסקר מעלה שאלות לגבי אסטרטגיית התמחור של הרשת, במיוחד בהשוואה לרשתות המתחרות. הפער הגדול בין שופרסל דיל לרשתות המובילות כמו רמי לוי (פער של כ-47 שקלים) ואושר עד (פער של כ-39 שקלים) מדגיש את הצורך בבחינה מחודשת של מדיניות המחירים של הרשת, במיוחד בתקופות של מתיחות ביטחונית ואי-ודאות כלכלית.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(1):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
1.רמי לויאזרחית 08/2024/13הגב לתגובה זו0 0עובדים עלינו הפרש בין הסל הגבוהה לסל הזול מתבטא בשקלים בודדים שודדים אותנו איפא משרד הכלכלה היי תתעוררו שם קייטנת הכנסתסגור