כסף וצרכנות

ריקול לחומרי הניקוי בישראל: זה המותג שיורד מיידית מהמדפים

הממונה על התקינה במשרד הכלכלה והתעשייה, איגור דוסקלוביץ', הוציא הודעת ריקול, הוא מבקש להזהיר את הציבור משימוש במוצר: טייגר SNOW - חומר להסרת אבנית וחלודה מאסלות, 1 ליטר, שאינו עומד בדרישות התקן הישראלי הרשמי ועלול לסכן את בריאותכם
מערכת ice |  3
מוצרי ניקיון (צילום shutterstock)
הממונה על התקינה במשרד הכלכלה והתעשייה, איגור דוסקלוביץ', הוציא היום (ראשון) הודעת אזהרה חמורה על ריקול, בו הוא מבקש להזהיר את הציבור משימוש במוצר: טייגר SNOW - חומר להסרת אבנית וחלודה מאסלות, 1 ליטר.
פרטי המוצר טייגר SNOW - חומר להסרת אבנית וחלודה מאסלות, 1 ליטר. ברקוד: 7290008427869, יצרן: יהלום תעשיות חומרי ניקוי בע"מ, ארץ ייצור: ישראל. סוג סיכון: חשיפה לחומר כימי.
הממונה על התקינה במשרד הכלכלה והתעשייה הודיעה כי בבדיקה שנערכה מטעם הממונה על התקינה באמצעות מכון התקנים, נמצא כי המוצר אינו עומד בדרישות התקן הישראלי הרשמי החל עליו: ת"י 2302 חלק 1 – חומרים ותערובות מסוכנים. 
להלן הליקויים: אריזה לא בטיחותית שעלולה לדלוף, היעדר מנגנון מונע פתיחת האריזה על ידי ילדים, היעדר סימון, לרבות אזהרות, ההכרחיים לשימוש במוצר. המחזיק במוצר שבתמונות מתבקש להפסיק את השימוש בו. המכירה בחנויות אסורה בהחלט. 
הממונה על התקינה מסר: "אני מדגיש כי על פי חוק התקנים תשי"ג-1953, אין לייצר, למכור ולייבא מוצר שאינו עומד בדרישות התקן הרשמי החלות עליו. מינהל התקינה במשרד הכלכלה והתעשייה ימשיך לבצע בדיקות שוטפות ויזומות בנוגע למוצרים עליהם חל תקן רשמי, ומי שאינו עומד בהוראות התקינה צפוי לסנקציות הן במישור המנהלי והן במישור הפלילי".
חמור הניקוי טייגר SNOW שיורד מהמדפים (צילום: יהלום תעשיות חומרי ניקוי)
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    ידיעה מסחררת
    חומי 08/2024/13
    הגב לתגובה זו
    1 1
    המוצר נמצא בשני בתים.. איפה מוכרים אותו בכלל????
    סגור
  • 2.
    ריקול
    עליזה 08/2024/12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    למה כשאתם מאשרים את התקינות ,אתם לא בודקים לפני שאתם נותנים את האישור שזה בסדר
    סגור
  • 1.
    מתי יעשו ריקול על ספסלים ריקול כבישים
    אזרח טוב 08/2024/11
    הגב לתגובה זו
    1 1
    ריקול על גברים ונשים
    סגור