כסף וצרכנות

אל על בבשורה מטורפת: הנחה של 50% רק עד חצות

המבצע, שמתקיים מדי יום שלישי, מציע הנחה של 50% על רכיב הנקודות בהזמנת כרטיסי בונוס. המבצע מכסה מגוון רחב של יעדים פופולריים, כאשר ההנחות חלות על טיסות במחלקות שונות. במחלקת תיירים, הנוסעים יכולים ליהנות מההנחה בטיסות ליעדים מובילים
מערכת ice | 
יעדים (צילום shutterstock, freepik)
חברת התעופה הישראלית אל על משיקה מהלך מסקרן למחזיקי כרטיס FLY CARD, המציע הזדמנות ייחודית לחסוך משמעותית על טיסות ליעדים נבחרים באירופה והמזרח התיכון. המבצע, שמתקיים מדי יום שלישי, מציע הנחה של 50% על רכיב הנקודות בהזמנת כרטיסי בונוס, פותח אפשרויות חדשות לנוסעים.
המבצע, שתקף ליום 6 באוגוסט 2024 בלבד, מיועד ללקוחות המחזיקים בכרטיס FLY CARD עם יתרת נקודות מינימלית של 3,500. ההצעה המיוחדת מוגבלת בזמן ובכמות, כאשר היא תסתיים בחצות או עם מיצוי המלאי של 10,000 מושבים, המוקדם מביניהם. זוהי הזדמנות נדירה עבור נוסעים להשיג חיסכון משמעותי על טיסותיהם הבאות, תוך ניצול יעיל של נקודות הנאמנות שצברו.

המבצע מכסה מגוון רחב של יעדים פופולריים, כאשר ההנחות חלות על טיסות במחלקות שונות. במחלקת תיירים, הנוסעים יכולים ליהנות מההנחה בטיסות ליעדים כמו אתונה, פרנקפורט, מינכן, סופיה, בודפשט, רומא, ברצלונה, בוקרשט, ציריך, דובאי, וורשה (באמצעות טיסות סאן דור). עבור אלו המעדיפים נוחות מוגברת, המבצע מציע הנחות במחלקת פרימיום לפריז ולונדון, ובמחלקת עסקים ליעדים נבחרים כגון אתונה, מילאנו, רומא, ברצלונה, בוקרשט, מדריד, מינכן, סופיה, ציריך, ובודפשט.
חשוב לציין כי המבצע תקף לטיסות בתקופות נבחרות: מה-1 עד ה-27 בספטמבר 2024, מה-5 בנובמבר עד ה-18 בדצמבר 2024, ומה-8 עד ה-31 בינואר 2025. בחירת תאריכים אלו מאפשרת לנוסעים לתכנן את חופשותיהם בתקופות מגוונות, כולל חופשות סתיו, חורף מוקדם, וחופשות חורף מאוחרות יותר. עם זאת, חשוב לשים לב כי המחיר הסופי אינו כולל מיסים, היטלים, אגרות ותוספות נוספות שלא ניתן לשלם באמצעות נקודות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה