כסף וצרכנות

אל על במהלך ענק: רכשתם כרטיס לטיסה השבוע? כך תקבלו שובר

חברת התעופה אל על הודיעה כי לקוחות שרכשו כרטיס לטיסה המתוכננת להמריא החל מהיום (ראשון, ה-4 באוגוסט) ועד מוצאי שבת, 10 באוגוסט 2024 (כולל), רשאים לבטל את כרטיס הטיסה ללא דמי ביטול ולקבל שובר למימוש עתידי לטיסות אל על. השוברים ניתנים למימוש עד ל-31 בדצמבר 2025
מערכת ice | 
מחירי טיסה (צילום פלאש 90/ אריה לייב אברמס, shutterstock, דוברות אל-על)
חברת התעופה הגדולה ביותר בישראל, אל על, הודיעה היום (ראשון) כי לקוחות אל על שרכשו כרטיס טיסה לטיסה המתוכננת להמריא החל מהיום ועד מוצאי שבת, 10 באוגוסט 2024 (כולל), רשאים לבטל את כרטיס הטיסה ללא דמי ביטול ולקבל שובר למימוש עתידי לטיסות אל על. השוברים ניתנים למימוש עד ל-31 בדצמבר 2025, זאת על רקע הביטולים הרבים של טיסות והמצב הביטחוני המורכב בישראל.
הנפקת השובר מתאפשרת בכל סוגי הכרטיסים הנמכרים באל על: לייט, קלאסיק ופלקס. ניתן להנפיק שוברים עצמאית באתר אל על. בחברת התעופה הדגישו כי לא ניתן לקבל שוברים לכרטיסי טיסה שנוצלו באופן חלקי, לכרטיסי בונוס או לכרטיסי טיסה שנרכשו  במסגרת קבוצות.
בנוסף, מסרה החברה כי "אל על עושה כל שביכולתה להפעיל את לוח הטיסות כסדרו ואף מתגברת טיסות ליעדים קרובים ביוון ובקפריסין על מנת לאפשר לכמה שיותר ישראלים לשוב ארצה. אם יחול כל שינוי בלוח הטיסות נעדכן באתר באתר אל על ובהודעת סמס אישית לנוסעים". 
עוד נמסר מטעם חברת התעופה אל על כי: "אנו ממשיכים לפעול בתיאום מלא עם רשויות הביטחון והתעופה ועושים את כל המאמצים לשמור על הגשר האווירי בין ישראל לעולם גם בימים אלה".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה