כסף וצרכנות

העסק סירב להשכיר ציוד ליהודים - וכעת הוא משלם על כך ביוקר

אחרי שחנות להשכרת ציוד לסקי בשווייץ סירבה להשכיר ציוד ליהודים, הוגשה נגד בעל העסק תלונה למשטרה. כעת, הוא משלם על כך ביוקר בדמות עונש של קנס כספי ומאסר על תנאי של שנה
מערכת ice | 
אנטישמיות-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
לפני כחצי שנה, סערה אנטישמית גדולה התחוללה בשווייץ, זאת לאחר שחבר המועצה המקומית בציריך, יהודה שפילמן, העלה ציוץ לחשבון הטוויטר שלו, בו הוא חשף כי בחנות להשכרת ציוד סקי בבעיר דאבוס מסרבים להשכיר ציוד ליהודים.
במכתב שנתלה על דלת העסק בתחנת הסקי Pischa נכתב: "עקב אירועים שונים מאוד מעצבנים, כולל גניבת מזחלת, איננו משכירים עוד ציוד ספורט לאחינו היהודים. זה חל על כל ציוד הספורט כגון מזחלות, לוחות אוויר, מגלשי סקי ונעלי שלג. תודה על ההבנה".
הבוקר (חמישי) נודע כי בעל העסק שסירב להשכיר ציוד לישראלים משלם ביוקר. על פי הדיווח ב-N12, התובע הציבורי בשווייץ החליט להטיל עונש כבד מאוד על אותו בעל עסק אחרי שהוגשה נגדו תלונה למשטרה המקומית, זאת באשמת אפליה על בסיס גזע, מוצא אתני או דת, במסגרתו הוא קיבל עונש של שנת מאסר על תנאי, ובנוסף על כך הוא ישלם קנס בסכום שלא צוין.
 
כזכור, יהודה שפילמן, שחשף את הסיפור לפני כחצי שנה,העלה כאמור ציוץ לחשבון הטוויטר שלו בו כתב: "היום במסילת ההרים פישה בדאבוס: הודעה בעברית מודיעה כי "בשל אירועים מטרידים שונים" לא ניתן להשכיר ליהודים ציוד ספורט כמו מזחלות ומגלשיים. הנה תרגום של הטקסט כולו: "עקב תקריות שונות ומטרידות, כולל גניבת מזחלת, איננו משכירים עוד ציוד ספורט לאחינו היהודים. זה חל על כל ציוד הספורט כגון מזחלות, לוחות אוויר, מגלשי סקי ונעלי שלג. תודה על ההבנה".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה