כסף וצרכנות

לא קראנץ' או מגנום: איזה גלידה אהובה חוזרת למדפים?

מספר שנים לאחר שיצאה לשוק ואז ירדה מהמדפים חברת שטראוס משווקת אותה מחדש לצרכנים 
מערכת ice |  1
שטראוס (צילום פלאש 90/ מיכאל גלעדי)
החטיף האהוב והטבעוני של עלית חוזר למדפים כארטיק, אותו אחד ששווק לפני 5 שנים.
מדובר כמובן בגלידת טורטית, שמבוססת על הטעמים של הממתק האהוב, שגם הוא טבעוני. הביקורות על הגלידה כשיצאה לפני מספר שנים היו טובות, ולמרות זאת הגלידה נעלמה ולא חזרה לשיווק.
בנוסף לכך בעבר יצאה גלידה נוספת בקופסה של טורטית, גם היא הזכירה את טעמו של החטיף המוכר, אך בניגוד למקור היא הייתה חלבית. 

(הגלידה ששווקה לפני 5 שנים חזרה למדפים. צילום: אפרת קרסנר)
מדובר ככל הנראה במגמה של יצרניות הגלידה בישראל, לעורר מחדש את ההתעניינות של הצרכנים בגלידות השונות כדי ליצור באז סביב המוצרים. את גלידת הטורטית הספיקו כבר לפרסם משתמשים רבים בטיקטוק, ואולי כך שטראוס מתכננת לגרום לעלייה במכירות של הגלידות שלה.
 
@marketganhair_ashdod טורטית!! טורטית!! הגלידה טורטית חזרה למלאי!! 😭😭 לא הייתה בתקופה מאוד ארוכה #גלידהטורטית #מרקטגןהעיר ♬ צליל מקורי - 𝒮𝓅𝑜𝓉𝒾𝒻𝓎 🎧🖤
 
בתחילת חודש יולי גולדה יצאו בקמפיין ויראלי לטעם החדש שלה לכבוד קיץ 2024. בעמוד האינסטגרם של גולדה פרסמו תמונות בצבעי סגול וצהוב וכוס עם קצפת. לא היה קשה לזהות שמדובר במילקי, המעדן הנמכר והאהוב בישראל. מדובר בשיתוף פעולה של רשת הגלידריות עם חברת שטראוס, וייתכן שיהיה מדובר בטעם נמכר ואהוב מאוד על ידי הישראלים, כיוון שמדובר במעדן פופולרי בכל בית בארץ.
בגלידות נסטלה הוציאו את הקראנץ' במבה אדומה בחודש האחרון, וכל הרשתות החברתיות התעסקו ופרסמו את הארטיק שמזכיר בטעמו את החטיף המקורי.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    פרווה שומן צמחי (ל"ת)
    לעם ישראל מוכרים הכל 08/2024/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור