כסף וצרכנות

השוואת חבילות WIFI לחו"ל: זו החברה המשתלמת ביותר

בשוק קיימות מסלולי סלולאר לחו"ל המורכבות מWIFI בלבד, זה מה שהופך אותן לכדאיות ומשתלמות יותר. החיבור אליהן לרוב מתבצע דרך ESIM מה שהופך את העניין לפשוט וקל. ice בדק ומצא  מהי הרשת המשתלמת ביותר לWIFI בחו"ל
ענת סימן טוב |  1
שיחה לא מזוהה (צילום shutterstock)
חבילות סלולר לחו"ל מוכרות לרובנו דרך חברות הסלולר שמציעות מסלולים של דקות שיחה, הודעות ואינטרנט. ישנם אנשים שמעדיפים רק אינטרנט ואז המסלולים בחברות הסלולר די מוגבלות. בשוק קיימות ספקים מהארץ ומחו"ל שרובן עובדות עם ESIM- (שזה לשנות הגדרות במכשיר ללא החלפת סים, עם אותו מספר קיים) מציעות חבילות לאינטרנט בלבד.  בנוסף, היתרון בחבילות שחלקן מיועדות לכמה ימים וחלקן אפילו לחודשים ואף דם שנים. כך שבמידה ולא סיימתם את המכסה של הגלישה שלכם, תוכלו להשתמש בחבילה גם בטיול הבא.
מערכת ice עשתה השוואה בין כמה חברות בשוק המציעות כמויות של חבילות גלישה די זהות של 1GB, 3GB, 5GB, 10GB ו20GB.

בדקנו ומצאנו שהחברות המשתלמות ביותר בחבילה של 1GB אלו AIR ALO  GLOBUSIM בעלות של 5$ ובקריטריונים של 5GB ו10 GB הובילה GLOBUSIM עם מחירים זולים יותר מהאחרים.

גילינו כי החבילות הללו זולות משמעותית מהמסלולים של חברות הסלולר, הן עולות כשליש מהחבילות הזולות של חברת הסלולר. למי שאין בעיה לבצע שיחות בוואטסאפ, זה תחליף לחסוך בחבילות הללו ולהשתמש רק בWIFI.
זכרו, כי בחו"ל יש WIFI חופשי כמעט בכל מקום החל מרחובות העיר, חנויות ובתי המלון.
אז רגע לפני שתבחרו חבילה, תעשו חושבים ותחברו בחבילה המשתלמת ביותר עבורכם.
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אייר אלו הכי טובים!!
    Air Alo 07/2024/25
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ומשתלמים
    סגור