כסף וצרכנות

הבהלה לכרטיסים: נבחרת ישראל צפויה לפגוש אצטדיון מלא

כמות הכרטיסים שנמכרה לישראל מול מאלי לא משאירה ספק: האצטדיון הולך להתפוצץ ולנו נותר לקוות שגם על כר הדשא שחקני הנבחרת יתפוצצו על המגרש
דוד זולדן | 
אולימפיאדת פריז - ישראל - מאלי (צילום freepik)
כמו היורו לצעירות, טורניר הכדורגל באולימפיאדה נערך במתכונת של ארבעה בתים בני ארבע נבחרות כל אחד, אשר משחקות שלושה משחקים נגד יריבותיהן בבית. שתי הראשונות מכל בית ממשיכות לשלב רבע הגמר, ומכאן והלאה הטורניר מתנהל בשיטת נוקאאוט עד הגמר אשר נערך בדרך כלל יום לפני סיום האולימפיאדה.
לפני הטורניר קיבלה הנבחרת בשורה מאכזבת, כשהתברר שקבוצתו החדשה של ענאן חלאילי, אוניון סן ז'ילואז, לא מסכימה לשחרר אותו למשחקים. מדובר במכה לא פשוטה לאור העונה האדירה שחלאילי חווה במכבי חיפה וגם עקב היותו אחד השחקנים המשמעותיים בנבחרת עד גיל 20 ששיחקה בקיץ 2023 במונדיאליטו וגם באליפות אירופה של הנבחרת האולימפית באותו קיץ.
מי שכן קיבל את האישור לשחק, הוא אולי השחקן החשוב ביותר בסגל של לוזון, אוסקר גלוך, ששוחרר בסופו של דבר מקבוצתו רד בול זלצבורג. גלוך היה הכוכב הגדול של נבחרת הנוער באליפות אירופה ב-2022, בה סיימה במקום השני, והיה בורג חשוב בהופעתה של הנבחרת הזו באליפות אירופה הקודמת. בינתיים הוא גם הספיק להפוך לשחקן משמעותי בנבחרת הבוגרת תחת הדרכתו של אלון חזן.
נבחרת ישראל תפגוש את מאלי מחר (רביעי, 22:00 ב-5SPORT) בפארק דה פראנס, ואם לשפוט לפי קצב מכירת הכרטיסים, הביקוש גבוה. בהתאחדות לכדורגל עודכנו שנכון לעכשיו נמכרו 35 אלף כרטיסים למשחק הבכורה של הנבחרת, כשההערכה היא שחלק ניכר מאותה כמות היא של ישראלים שרוצים לראות את נבחרת ישראל. ההערכה היא בין היתר שיהודים צרפתים אמידים רכשו כמות גדולה של כרטיסים ומחלקים אותם בחינם, כדי שיהיה רוב ישראלי ביציעים
עלות הכרטיסים למשחק נעים בין 24 יורו (בקטגוריה הזולה ביותר) עד ל-80 יורו בקטגוריה היקרה יותר, כשעדיין ניתן לרכוש כרטיסים. הפארק דה פראנס עצמו מכיל 48.5 אלף כרטיסים, וייתכן שעד המשחק יימכרו עוד אלפי כרטיסים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה