כסף וצרכנות

מקדונלדס במהלך משוגע: זה מה שתקבלו בחינם עד חצות

מקדונלדס גם מציעה ללקוחותיה פי 2 יותר מק קויינס מאשר בכל יום רגיל, בכל הזמנה מאתר ואפליקציית הרשת. חברי ערוץ הוואטסאפ של מקדונלד'ס ייהנו מהטבה נוספת: "היום היום היום, מקלידים בהערות משלוח, אדמין המשלוחים שלח אותי ו20 מק קויינס אצלכם בחשבון, בנוסף לצבירה הקבועה, תקף רק ב18.7.24"
מערכת ice | 
מקדונלד'ס (צילום shutterstock)
המק דליברי דיי המסורתי של מקדונלד'ס חוזר היום, מקדונלד'ס מציינת היום (חמישי), ה-18.7 את המק דליברי דיי המסורתי במסגרתו היא מציעה משלוח חינם לכל המזמינים משלוח עד השעה 23:59.
מקדונלדס גם מציעה ללקוחותיה פי 2 יותר מק קויינס מאשר בכל יום רגיל, בכל הזמנה מאתר ואפליקציית הרשת. חברי ערוץ הוואטסאפ של מקדונלד'ס ייהנו מהטבה נוספת: "היום היום היום, מקלידים בהערות משלוח, אדמין המשלוחים שלח אותי ו20 מק קויינס אצלכם בחשבון, בנוסף לצבירה הקבועה, תקף רק ב18.7.24".

אגב, ממש רגע לפני חג השבועות, הופיע שוב בסניפים של מקדונלדס ברחבי הארץ הצ׳יקן ביג מק שחוזר אל התפריט. הייתה זו בשורה גדולה למעריצי ביג מק, שזוכים ליהנות שוב מהמנה האייקונית בגרסת העוף, אבל כעת התענוג הקולינרי נגמר.
במקדונלדס הודיעו ללקוחות: "קריאה אחרונה, גם ריב אנטרקוט אלבמה וגם צ׳יקן ביג מק כבר לא יימכרו החל משני הקרוב. ימים אחרונים להיפרד". כאמור מנה נוספת שתרד מהתפריט היא הריב אנטריקוט אלבמה.
.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה