כסף וצרכנות

בנק לאומי במהפכה נוספת: זה מה שירוויחו הלקוחות כבר מהיום

בהמשך להקמת "סיירת מנכ"ל" והרחבת שעות מוקדי השירות: בנק לאומי יוצא מהיום ביוזמה נוספת: לראשונה במערכת הבנקאית, כל מנהלי הסניפים חושפים את מספר הטלפון האישי שלהם בפני הלקוחות, לצורך התכתבות ישירה בוואטסאפ
מערכת ice |  9
חנן פרידמן, מנכ"ל בנק לאומי (צילום Magma Images, אורן דאי, shutterstock)
בנק לאומי מודיע היום (חמישי) על מה שהוא מגדיר כ"צעד נוסף במהפכת השירות": באופן תקדימי במערכת הבנקאית בישראל, כל לקוחות הבנק יקבלו את מספר הטלפון האישי של מנהל/ת הסניף שבו מנוהל חשבונם, ויוכלו לפנות אליהם ישירות בוואטסאפ לצורך קבלת שירות.
מלאומי נמסר כי כל מנהל או מנהלת סניף ישלחו בימים הקרובים הודעה אישית ללקוחותיהם, ובה יחשפו בפניהם את מספר הטלפון האישי שלהם. בנוסף, יעלה אתר ייעודי שבו תהיה רשימת עשרות מנהלי ומנהלות הסניפים ברחבי הארץ עם מספר הוואטסאפ האישי שלהם, כך שכל לקוח יוכל לאתר בקלות את המנהל או המנהלת שלו.
בשנה החולפת, השיק לאומי יוזמות נוספות, ובהן: התחייבות לסיים טיפול בפנייה של כל לקוח בתוך יום עסקים אחד לכל היותר; הקמת "סיירת מנכ"ל", צוות שירות מיוחד שכפוף ישירות למנכ"ל הבנק חנן פרידמן, ואמון על מתן פתרון לפניות של לקוחות שלא טופלו תוך יום אחד; הרחבה של שעות פעילות מוקדי השירות: מ-23:00-6:30; פתיחת המוקדים גם במוצ"ש - משעה לאחר צאת השבת ועד 23:00; שירות בנקאי אישי בכל פלטפורמות השירות (בטלפון, בסניף, באפליקציה ובזום); שירות "בנקאי בזום" ומשכנתא בזום".
ראש החטיבה הבנקאית בלאומי, אייל בן-חיים: "התחייבנו להיות הבנק הכי נוח בישראל בשירות – ואנו מממשים את ההבטחה הזו. בשנה החולפת אנחנו עושים עבודה מאומצת בבנק על מנת להנגיש ולפשט שירותים בנקאיים מורכבים, כדי שכל לקוח יקבל שירות אישי בערוץ התקשורת שנוח לו. לאחרונה פרסם בנק ישראל דוח מיוחד שממנו עלו נתונים שמוכיחים שמהפכת השירות שלנו מניבה את הפירות הרצויים. לצד השירות הייחודי שאותו אנחנו משיקים היום, נמשיך ליזום עוד ועוד יוזמות שירות פורצות דרך למען לקוחותינו".
תגובות לכתבה(9):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 9.
    אני לי ומי לי
    לש 07/2024/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היבואנים חוגגים הסופרים חוגגים עים דמעות תנין הבנקים מצעים חיבוק דוב נפלתה לא קמתה
    סגור
  • 8.
    אלופים. אחלה בנק שירות מעולה
    מורן 07/2024/13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תודה לקוח מרוצה
    סגור
  • 7.
    בנק מס 1
    Yo 07/2024/12
    הגב לתגובה זו
    2 0
    בנק לאומי נותן שירות מעולה לכל לקוחותיו
    סגור
  • 6.
    אין על בנק לאומי
    לולה 07/2024/12
    הגב לתגובה זו
    7 0
    כאשת עסקים שניהלה חשבון במספר בנקים יכולה לומר בפה מלא. חד משמעית.
    סגור
  • 5.
    כל הכבוד לבנק לאומי ולחנן פרידמן אכן מהפכה בשירות (ל"ת)
    גידי 07/2024/12
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 4.
    חנן פרידמן
    נאור 07/2024/11
    הגב לתגובה זו
    2 1
    לא זוכר מנכ״ל בנק שהוא חולה תקשורת ופרסום בכל כלי התקשורת כמו חנן פרידמן-הרעיון החדש שללקוחות תהיה אפשר לתקשר ישירות עם מנהל הסניף בו מתנהל חשבונם,זה לא רציני ולא יחזיק מעמד-המנהלים לא יעמדו בזה-
    סגור
  • 3.
    התקשרתי עכשיו לשרה המנהלת
    רפאל 07/2024/11
    הגב לתגובה זו
    2 0
    שאלתי אותה: ערה?
    סגור
  • 2.
    זה סתם גימיק זה לא המספר האישי האמיתי זה סתם מרכזיה כזו (ל"ת)
    התותח 07/2024/11
    הגב לתגובה זו
    6 3
    סגור
  • 1.
    מסכנים העובדים/מנהלים שם
    מומחה 07/2024/11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מעניין אם המנכל היה שמח לפרסם את הטלפון שלו
    סגור