כסף וצרכנות

שינויים באפליקציה הפופולארית: מנכ"ל easy הודיע על סיום תפקידו

לאחר למעלה מעשור, מנכ"ל easy, אופיר יוסף הודיע על סיום תפקידו ומעבר לאתגר הבא. אפליקציית חיפוש העסקים הפכה בשנים האחרונות לאחת הפופולאריות בישראל עם למעלה מ-3 מיליון משתמשים חודשיים, ובעלת שיתופי פעולה עם אפל, בנק הפועלים ועוד: "הגענו לשיאים כמעט בכל פרמטר אפשרי", מסר המנכ"ל היוצא | פרסום ראשון
יהודה לוינגר |  1
אופיר יוסף מנכ"ל easy (צילום עופר חן)
אופיר יוסף, מנכ"ל חברת easy, ביקש היום (חמישי) לסיים את תפקידו ולצאת לדרך חדשה. קשת היא בעלת השליטה ב-easy לצד עובדי החברה והיזם דב מורן, ומנכ"ל קשת דיגיטל אורי רוזן נפרד עם פרגון רב: "הפך את easy לאחת האפליקציות המובילות בישראל, וכיום היא פלטפורמת חיפוש עסקים מקומיים שמתחרה בישראל מול ענקית החיפוש גוגל".
הסטארטפ הישראלי, easy, המחבר בין אנשים לעסקים מקומיים בעזרת מנוע חיפוש, הושק לפני למעלה מעשור והפך עם השנים לאחד הפופולאריים בישראל. בכך, איזי היא אפליקציית חיפוש העסקים המובילה בישראל, עם למעלה מ-3 מיליון משתמשים חודשיים שמחפשים מדי חודש בפלטפורמת החיפוש שלה, הכוללת כחצי מיליון בתי עסק בכל רחבי הארץ ומיליוני ביקורות גולשים. מנוע החיפוש המקומי של האפליקציה משמש למציאת נקודות עניין, עסקים, אירועים, תמונות, דירוגים ושעות פתיחה, ומאפשר מגוון פעולות מול העסקים כגון הזמנת מקום, הזמנת משלוח, שליחת הודעות ואפשרויות תשלום שונות.
מאז המלחמה, נרתמה החברה ליוזמת ההמלצות על עסקים של מילואימניקים של חנוך דאום, ומפעילה על גבי האפליקציה את פרויקט "מחבקים מילואימניקים" – מפות המציגות את עסקי המילואמניקים על פי אזורים ותומכות בפעילותם.
בשנים האחרונות, הייתה easy לחברה הישראלית הראשונה ששיתפה פעולה עם אפל בתחום המפות והניווט, בדומה לחברות בינלאומיות מצליחות כמו yelp ו-TripAdvisor. בנוסף, השיקה החברה שיתוף פעולה עם חברת הפינטק PayMe ובנק הפועלים המאפשר לבתי העסק הרשומים ב-easy קבלת תשלום דיגיטלי ב-bit. לפני כשנה, רכשה easy את חברת Glue, מהלך שהוסיף לה כלים עבור בעלי עסקים לניהול מועדון לקוחות חוזרים.

אופיר יוסף, המנכ"ל היוצא, יזם מנוסה בהובלת מיזמי B2C, הצטרף ל-easy לפני כעשור. קודם לכן שימש בתפקידים בכירים בחברות כמו אינטל וסמסונג וייסד את הסטארט אפ פוטומניה, שירות שיתוף ועריכת תמונות שפעל בקרב 70 מיליון משתמשים ברחבי העולם. בשנים האחרונות, משמש כראש המושב הישראלי של ארגון H2, ארגון המנהיגות הגלובלי עבור תעשיית הטכנולוגיה התומך באקו-סיסטם של חברות הזנק ברחבי העולם.
אופיר יוסף פירט על החלטתו לסיים את תפקידו: "לאחר עשור מרגש ומלא אתגרים מגוונים בהם הגענו לשיאים כמעט בכל פרמטר אפשרי, יש לנו פלטפורמת חיפוש עשירה, מדויקת וצומחת באופן יוצא דופן, צוות חזק במיוחד וביצועים מוכחים, אני מרגיש שזו הזדמנות טובה עבורי לעבור לאתגר הבא ולהתנסות בעולמות נוספים."
אורי רוזן, מנכ"ל קשת דיגיטל: "אופיר הפך את easy לאחת האפליקציות המובילות בישראל, וכיום היא פלטפורמת חיפוש עסקים מקומיים שמתחרה בישראל מול ענקית החיפוש גוגל. גם בשנות הקורונה המאתגרות, אופיר הוביל את איזי לצמיחה בכוח האדם ובתוצאותיה העסקיות. אני מאחל לו הצלחה בדרכו החדשה. עם ניסיונו העשיר והרקורד המוכח שלו בהובלת חברות טכנולוגיה לצמיחה, השמיים הם הגבול."
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אופיר המוכשר. בהצלחה! (ל"ת)
    מיקי 07/2024/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור