כסף וצרכנות

בילוי חינמי בים? לא בדיוק: כך עלו המחירים בחוף מבלי ששמתם לב

לא זול בישראל - גם בחופי הים: מבדיקה שנערכה לאחרונה, נמצא כי מחירי ההשכרה של מיטות שיזוף, כיסא ים ושמשיות עלו משמעותית ביחס לשנת 2023 באחד החופים המרכזיים בישראל. לצד זאת, קיים גם חוף בו המחירים דווקא ירדו. אז איפה נמצא החוף המשתלם ביותר?
מערכת ice | 
חוף ים בתל אביב (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני)
חופי הים התיכון (אשר מתברר כי מתגוררים בהם כמה חיידקים מזהמים) מלאים במתרחצים שמחפשים בילוי חינמי, קרוב ומרענן – אלא שמתברר כי ה"חינם" עשוי לעלות לכם ביוקר. מבדיקה שנערכה לאחרונה, נמצא כי מחיר ההשכרה של מיטת שיזוף או כיסא ים התייקרו בשיעור משמעותי בשנים האחרונות, כמעט מבלי שתשימו לב. אז כמה תאלצו לשלם עבור הנוחות באחד החופים המרכזיים ביותר בישראל?
מבדיקה של "ממון" בידיעות אחרונות, אם רציתם להשכיר שמשיה או כיסא ים בשנת 2023 באחד מחופי הרחצה בתל אביב, הייתם צריכים לשלם על כך 8 שקל, ואילו השנה המחיר טיפס ל-10 שקל עבור תושבי חוץ. מיטת שיזוף עלתה לכם כ-16 שקל בשנה שעברה, וכעת תשלמו כארבעה שקלים יותר. מעיריית תל-אביב נמסר בתגובה: "ייקור התעריפים נעשה כחלק מהערכות העירייה לצמצומים בתקציב 2024, נוכח המצב הכלכלי במשק וכנגזרת ישירה של המלחמה".
עם זאת, יש מקום לאופטימיות. בחוף פולג שבנתניה המחיר עבור מיטת שזוף ירד ב-5 שקל לעומת השנה שעברה (ועומד כעת על 15 שקל), ועבור כיסא ים או שמשייה תשלמו כ-8 שקל השנה, ירידה של שני שקלים לעומת השנה שעברה.
ואם תהיתם במקרה אילו חופים נחשבים לטובים ביותר בישראל – יש גם לזה תשובה. מדירוג שנערך על ידי סטארטאפ בלונדון המפורסם במדריכי החופים שלו, שני חופים בישראל נכנסו לרשימת מאה חופי הים הטובים ביותר בעולם.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה