כסף וצרכנות

הרשת הגדולה בישראל במהלך ענק: אלו המותגים שהגיעו לארץ

רשת הכל בו הגדולה בישראל הודיעה היום כי מכניסה שני מותגים בינלאומיים לארסנל המותגים אותו היא מוכרת בחנויות שלה, כאשר האחד מגיע מאיטליה והשני הוא מותג אמריקאי
מערכת ice | 
המשביר (צילום אוסנת רום, המשביר)
המשביר, רשת בתי הכל-בו הגדולה ביותר בישראל, מכריזה היום (רביעי) על שני מותגים בינלאומיים שישווקו ברשת, במחלקות האופנה והילדים. מותג הנעליים האיטלקי CALL IT SPRING ומותג הילדים האמריקאי Baby Gap, יכנסו למדפי החנויות בישראל.

לדברי החברה, CALL IT SPRING הוא מותג נעליים, תיקים ואקססוריז קנדי מבית Aldo, הפועל ב-30 מדינות ברחבי העולם, וישווק בבלעדיות במשביר. בחברה אמרו כי זהו מותג אופנה "צעיר, נמרץ, טרנדי, ידידותי לסביבה וטבעוני, שפריטיו אינם מכילים חומרים מהחי. התפיסה האופנתית של המותג מתבססת על פריטים שאינם מכילים חומרים מהחי כדוגמת עור של בעלי חיים, פרווה, שיער או סיבי צמר".
בנוסף, דוגל המותג באג'נדה של שמירה על הסביבה, ובאמצעות טכנולוגיה שפותחה במיוחד עבור המותג, 25% מהחומרים מהם מיוצרים הנעליים והתיקים – הם ממוחזרים. הקולקציה תימכר באופן בלעדי בסניפי המשביר בפריסה ארצית ובאתר האינטרנט של הרשת
רשת המשביר תשווק מגוון מוצרים של בייבי גאפ (Baby Gap), מותג הילדים האמריקאי  כדוגמת, משטחים, בקבוקים, סינרים, מגבות ושמיכות. על המותג אמרו בחברה כי הוא "מזוהה עם רוח צעירה, אופטימיות, מודעות סביבתית וחברתית ושם במרכז ערכים כמו איכות וקיימות. המותג משתמש בשפת עיצוב אייקונית ויומיומית, המאפשרת לכל אחד להתחבר לשפה זו בלי קשר לרקע תרבותי, גיל או השקפת עולם, שפה שמשדרת אופטימיות ומגשרת בין דורות ותרבויות שונות. מותג Baby Gap מקפיד על ייצור מוצרים מחומרים טובים יותר ובאופן הממזער את השפעתו על הסביבה. הקולקציה תימכר בסניפי המשביר בפריסה ארצית ובאתר האינטרנט של הרשת".
גלית פלח, סמנכ"לית סחר אופנה בחברת המשביר, התייחסה לכניסת המותגים לרשת ואמרה: "כניסתם של שני מותגי אופנה הבינלאומיים והאיכותיים לחנויות ולאתר המשביר, היא מרגשת מאד עבורנו. מותגים אלו, המצטרפים לעשרות המותגים שאנו מייבאים ומשווקים, חלקם בבלעדיות, ממשיכים לבסס את מעמדה של המשביר כמובילה ומתחדשת וכמי שמציעה מותגים בינלאומיים מובילים בתחומם, המתאימים למגוון של לקוחות, החל מאימהות, צעירים, גברים ונשים בכל הגילאים. כל אחד מלקוחות המשביר יכול למצוא את הפריטים המתאימים לו במחירים תחרותיים״.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה