כסף וצרכנות

פריז יקרה: עומסי תנועה וסכומים מוגזמים על מלונות ואטרקציות

מחיר התחרות: צפויה התייקרות משמעותית במחיר כרטיסי הטיסה והמלונות ובכבישים ערוכים לעומסים כבדים. האתרים מלאים והמחירים בשחקים. עם כמה כסף צריך להיערך מראש? 
דוד זולדן | 
אולימפיאדת פריז 2024 (צילום shutterstock, freepik)
האולימפיאדה צפויה לגרום לעומסים כבדים בכבישים, בתי מלון שמלאים עד אפס מקום ועוד לא מעט שינויים שעשויים להשפיע מאוד על הטיול שלכם.
האולימפיאדה בפריז צפויה להתחיל ב-26 ביולי ולהמשיך קצת יותר משבועיים, עד טקס הסיום ב-11 באוגוסט. במסגרת אירועי התחרות, צפויים כבישים רבים להיחסם, תהיה אבטחה כבדה ברחבי העיר ועומסי תנועה צפויים להצטבר מכמה סיבות, גם בגלל חסימות משתנות וסיבות ביטחוניות, וכמובן גם בגלל עומס התיירים החריג שצפוי בעיר בתקופה הזאת.
מחירי המלונות מזנקים עד פי שלושה, מעבר למחירי המלונות הגבוהים, גם מחירי הטיסות לפריז גבוהים מאוד בתקופה הזאת. המסעדות והאטרקציות צפויות להיות מלאות וצפויים לא מעט שינויים גם באתרים התיירותיים מסיבות שונות של צפי לעומס תיירים, אבטחה, והאזורים שבהן יתקיימו חלק מהתחרויות.
בטקס הפתיחה המארגנים הבטיחו תחילה ש-600,000 צופים יוכלו להגיע לגדות הנהר לצפות בטקס, עם כמות מכובדת של צופים שלא צריכים לרכוש כרטיס. בעקבות חשש בטחוני, הכמות הצטמצמה ל-330,000 ונדמה שאתגר השחייה בנהר המפורסם, ייצרב כזיכרון מיוחד וימשוך אליו נהירה של צופים. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה