כסף וצרכנות

המארגנים הבטיחו כניסה חופשית: האם גם אתם בין 600,000 המאושרים?

המארגנים הבטיחו ש-600,000 צופים יוכלו להגיע לגדות הנהר לצפות בטקס, עם כמות מכובדת של צופים שלא צריכים לרכוש כרטיס. בעקבות חשש בטחוני, הכמות הצטמצמה ל-330,000
דוד זולדן | 
אולימפיאדת פריז 2024 (צילום shutterstock)
טקס הפתיחה לפי התכניות הנוכחיות, אמור להתקיים בנהר הסן - לראשונה מחוץ לאצטדיון אולימפי.
המארגנים הבטיחו תחילה ש-600,000 צופים יוכלו להגיע לגדות הנהר לצפות בטקס, עם כמות מכובדת של צופים שלא צריכים לרכוש כרטיס. בעקבות חשש בטחוני, הכמות הצטמצמה ל-330,000 נכון לכתיבת שורות אלו.
אין אוהד ספורט, וספק אם יש ספורטאי שעומד לקחת חלק בתחרויות הללו, שלא ישמח שהמסלול המיוחד, כולל השחייה בנהר המפורסם, יישמר וייצא אל הפועל.
אלא שמזה שנתיים יודעים כבר כולם – לא בטוח שהשחייה בנהר הסן תתאפשר. בדיקות מים חוזרות ונשנות, כולל בימים האחרונים ממש (חודש לפני תחילת משחקי פריז 2024) מסריחות מחיידקי e-coli צואתיים, ברמות של עד פי 10 מהבטוח והמותר לרחצת בני אדם. במים כאלה, אי אפשר יהיה לשחות.
למרות זאת, בינתיים המארגנים ממשיכים לטעון בתוקף שאין להם תכנית חלופית, כי יהיה בסדר ורמות הזיהום יסתדרו עד יריית הזינוק. עם כל הכבוד לטענת המארגנים – שכולנו נשמח שתתאמת – מזמן צריך היה עליהם כבר להכריז על אתר חלופי לפחות לתחרות המים הפתוחים אך גם למקטע השחייה בטריאתלון.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה