כסף וצרכנות

מהפכה בחשבון החשמל בישראל: הנחה של 7% לכלל הצרכנים

חברת "אמישראגז", מרחיבה את ההנחה ללקוחותיה, והודיעה כי היא תעניק 7% הנחה ללקוחות הגז הביתיים שיצטרפו גם לאספקת החשמל
מערכת ice |  1
התייקרות החשמל (צילום shutterstock, pexels)
חברת "אמישראגז", שמספקת לצד גז גם חשמל למשקי הבית ולעסקים, מרחיבה את ההנחה ללקוחותיה, והודיעה כי היא תעניק 7% הנחה ללקוחות הגז הביתיים שיצטרפו גם לאספקת החשמל.
לכלל הצרכנים וללקוחות עסקיים ההנחה תישאר 6.5% על החשמל הנצרך, בכל שעות היממה. החל מ-01/07 יתאפשר ניוד לשירותי החשמל של "אמישראגז" לכלל הצרכנים הביתיים ללא צורך במונה חכם בהתאם להתקדמות רפורמת החשמל בישראל. הניוד בפועל יתבצע החל מה-01/09.
גילי ששון, סמנכ''לית השיווק של "אמישראגז": "אנחנו שמחים לאפשר ללקוחותינו הנחה קבועה בחשבון החשמל בכל שעות היום. מדובר בחסכון של מאות ואף אלפי שקלים בשנה. בלי אותיות קטנות, ללא התחייבות  וללא התניות של שעות צריכה. בכל חשבונית הצרכן יכול לראות כמה כסף חסך בתשלום חשבון החשמל החודשי".  
רפורמת החשמל נועדה להפוך את משק החשמל בישראל לתחרותי יותר. החל מה-1.1.2023, גם צרכנים ביתיים יכולים לבחור בין ספקי חשמל שונים וליהנות מחשמל מוזל וחיסכון של מאות שקלים בשנה לפחות.

​​חשמל מחברת החשמל: חשוב לציין כי למרות פתיחת המשק לתחרות, האחריות על תשתית החשמל הארצית כולל המונה הביתי נשארת של חברת החשמל, מוקד 103 של חברת החשמל ממשיך לתת לכם מענה לטיפול בתקלות - ללא שינוי.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לא כלל הצרכנים, רק צרכני הגז
    1 06/2024/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זו הטעיה בכתבה
    סגור