כסף וצרכנות

המסעדה האהובה נפלה קורבן להונאת ענק - ונאלצת לסגור את שעריה

המסעדה היוקרתית "Gotham Bar and Grill" מניו יורק, נפלה קורבן לעוקץ ענק בסך של 45 אלף דולר, וכעת נאלצת לסגור את שעריה אחרי שנקלעה לחובות מול ספקים ועובדים
מערכת ice |  2
מסעדה סגורה (צילום unsplash)
המסעדה היוקרתית "Gotham Bar and Grill" שממוקמת בגריניץ' וילג' שבניו יורק, ארצות הברית, נאלצת לסגור את שעריה אחרי שנפלה קורבן להונאת ענק בסך של 45 אלף דולר, מה שהנחית מכה קשה על בעלי העסק, ברט צ'נקסיץ, שנאלץ לסגור כאמור את המסעדה אחרי שלא קיבל עזרה ולא הצליח לשלם לספקים ולעובדים.
הכל החל ב-10 במאי, אז קיבל ברט צ'נקסיץ מייל לחשבון הדוא"ל של העסק, בו התחזה לעובד בחברת גות'אם, שמנהלת את שכר העובדים עבור החברה, בו נטען כי החברה משנה מדיניות בנקאית בעקבות "בעיות פנימיות" שיש בארגון. ברט צ'נקסיץ לא התרגש ובדק את תוכן ההודעה, כשהוא מצא כי אכן מדובר בחברה, שכן הוא קיבל מאותו חשבון הודעות בעבר.
ברט צ'נקסיץ סיפר ל"ניו יורק פוסט" כי הוא העביר את הכסף לחשבון של החברה, 45 אלף דולר במספר, ואז החלו הבעיות לצוץ. ברט צ'נקסיץ סיפר כי לאחר זמן מה הוא הבין שמשהו לא מתנהל כשורה והבין כי נפל קרבן להונאת ענק.
כעת, הוא מספר כי הוא פנה למשטרה ואפילו אנשי FBI הגיעו כדי לחקור אותו ולנסות לעזור, אך הגנבים עדיין לא נמצאו, הוא לא קיבל אף עזרה כלכלית מהמדינה ונאלץ לסגור את המסעדה היוקרתית שבבעלותו בעקבות חובות אליהם נקלע.
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    נו באמת מה הקשקוש הזה, אין לכם בקרה ?
    אילן האקדמאי 06/2024/24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לא פושטים רגל על 45 אלף דולר. חירטוט מעורבב בדאחקה וסיבוב
    סגור
  • 1.
    רק 45 אלף? בארץ פושטים רגל במינימום 450! (ל"ת)
    אאא 06/2024/24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור