כסף וצרכנות

חברת החשמל בבשורה אדירה: סוף להפסקות החשמל בעיר הזו

בשורה לתושבי בית שמש: סוף להפסקות החשמל, שנאים חדשים יותקנו בעיר כבר בשבועות הקרובים
מערכת ice | 
חברת החשמל (צילום shutterstock, freepik)
ראש העיר בית שמש שמואל גרינברג נפגש היום (שלישי) עם מנכ"ל חברת החשמל מאיר שפיגלר וצוות משרדו במשרדי החברה הראשיים בתל אביב, כדי לדון על פתרונות לחיזוק מערכת החשמל בעיר בכדי למנוע את הפסקות החשמל הקורסות בזמני עומס ובעיקר בערבי שבתות וחגים.
במפגש שנערך במסגרת 'שולחן עגול' של חברת החשמל, השתתפו ראשי רשויות חרדים מכל רחבי הארץ וצמרת חברת החשמל. במהלך הדיון הציג רה"ע שמואל גרינברג בפני הנהלת החברה את הקושי העצום שחווים תושבים רבים בעיר בית שמש בעקבות הפסקות החשמל המתרחשות בעיר בעיקר בערבי שבתות וחגים ואשר גורמות לנזקים ולסבל רב עבור התושבים.

בנוסף, העלה גרינברג את הצורך הדחוף בהרצת אישורים וקיצור הבירוקרטיה לחיבור מבני מוסדות החינוך בעיר לחשמל, כדי להיערך כראוי לפתיחת שנת הלימודים הקרובה וכדי שלא יווצר מצב שתלמידים ומורים יישהו בכיתות אשר אינן מחוברות למערכת החשמל.
בפגישה הגיע ראש העיר שמואל גרינברג לסיכום יחד עם מנכ"ל חברת החשמל מאיר שפיגלר ויו"ר חברת החשמל דורון ארבלי ומנהל מרחב ירושלים שרלי שריקי, כי בשלושה שבועות הקרובים, תוסיף חברת החשמל שנאים חדשים כתגבור למערכת החשמל המקומית בעיר בית שמש בעיר בכדי למנוע נפילות והפסקות חשמל בשעות העומס. כמו כן סוכם כי לקראת שנת הלימודים, תבצע חברת החשמל חיבור לחשמל לכל מוסד חינוך חדש בעיר שעומד בהתקני הבטיחות הנדרשים.
רה"ע הודה להנהלת חברת החשמל על ההיענות המרשימה, על ההישגים והאוזן הקשבת שגילתה החברה לטובת תושבי העיר בית שמש כאשר במהלך הפגישה סוכם כי הצדדים ימשיכו בקשר הדוק ושוטף יחד עם הנהלת המחוז כדי לעמוד על הצרכים המשתנים של תושבי העיר.
רה"ע שמואל גרינברג: "אני שמח לבשר לתושבי בית שמש על תגבור משמעותי של רשת החשמל בבית שמש דבר שיצמצם באופן משמעותי את הפסקות החשמל הבלתי נסבלות שחווים תושבי העיר. בתוך שלושה שבועות, חברת החשמל תתגבר את המערכת המקומית בעזרת שנאים חדשים שימנעו נפילות והפסקות בזמני העומס. בנוסף, לקראת פתיחת שנת הלימודים, יחוברו לחשמל כל מוסדות החינוך החדשים שעומדים בתקנות הבטיחות. רוצה להודות למנכ"ל חברת החשמל מאיר שפיגלר, ליו"ר דורון ארבלי ולמנהל המרחב שרלי שריקי על ההקשבה וההיענות המהירה וסיוע ומענה הולם למצוקות התושבים. נמשיך בשיתוף הפעולה הפורה כדי להפוך את בית שמש ליעילה יותר עבור התושבים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה