כסף וצרכנות

"טראומה לכל החיים": אכל גלידה - ומצא בתוכה איבר מזעזע

ברנדן פראו, תושב הודו, בסך הכל רצה ליהנות מגלידה בטעם "ממתק חמאה" תוצרת המותג Laxi Ice Creams. לאחר שטעם אותה הוא גילה כי "ממתק" ביזארי במיוחד - אצבע אדם כרותה. פראו מיד התלונן למשטרה, שהחליטה לפתוח בחקירה בנושא ולגלות למי שייכת האצבע
מערכת ice | 
חברת גלידות בקריסה- אילוסטרציה (צילום vecteezy, shutterstock)
איך הייתם מרגישים אם הייתם מוצאים אצבע של בן אדם בקופסת הגלידה האהובה עליכם? אולי כדאי שתשאלו את ברנדן פראו, תושב העיר מומבאי שבהודו, שנאלץ לחוות את הטלטלה הזו בעצמו. כפי פראו לכלי התקשורת המקומיים, הוא טוען כי ברגע שהבין שבמעדן שלו נמצאת אבצע כרותה, הוא נותר עם "טראומה לכל החיים".
כפי שפורסם באתר Times of India, האזרח ההודי המבוהל הזמין שתי קופסאות גלידה מהמותג המוכר Laxi Ice Creams באמצעות אפליקציית השליחויות Yummo. הטעם אותו הוא פתח היה "ממתק חמאה", אך הוא לא ציפה לעצמו שהממתק יהיה אצבע כרותה. "הרגשתי משהו מוזר בפה, כשהבנתי מה זה – הרגשתי שאני עומד להקיא".
פראו התקשר לשירות הלקוחות בשביל להתלונן, ואז דיווח על המקרה למשטרה. לפי הכיתוב על הקופסה, הגלידה בתוקף עד ה-10 במאי 2025. משטרת מומבאי מיד פתחה בחקירה, ופראו לא היסס ואף הביא לתחנת המשטרה את האצבע הכרותה. המפקח על החקירה הורה לשלוח אותה לבדיקה במטרה לגלות של מי היא, ובהמשך נמסר על ידי המכון הפתולוגי בביה"ח קופר שבמומבאי: "זאת בוודאות אצבע של בן אדם, מקווים שיצליחו לגלות את זהות האיש/ה שאיבד אותה".
 
ובנושא אחר (וקצת דומה), לאחרונה חברת אוברווייס, הידועה בחנויות הגלידות שלה ובחלב בבקבוקי זכוכית בארצות הברית, עלתה לכותרות לאחר שהגישה בקשת לפשיטת רגל - ונרכשה על ידי חברת השקעות פרטית. ובשוק הישראלי: חברת גולדה הודיעה כי היא תעלה מחירים בשיעור של כמעט 10%. לנוכח ההתייקרות הזו, נקווה שלפחות שם לא נקבל אצבע בהפתעה.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה