כסף וצרכנות

שופרסל בבשורה מאכזבת לצרכנים: "לא יינתן שירות משלוחים בסניף בפ"ת"

לקוחות רשת המזון גילו כי בעקבות חג הקורבן שיחול בקרוב, שירות המשלוחים בסניף סגולה בפתח תקווה של הרשת לא יינתן בין ה-16.6 ועד ל-17.6, בשל העובדה כי רבים מהעובדים הם חלק מהעדה המוסלמית
מערכת ice |  3
משלוחים בשופרסל (צילום פלאש 90/ יוסי אלוני, שריה דיאמנט, פייסבוק/ שופרסל)
מחר (שבת) יחל חג הקורבן, ויימשך עד ליום רביעי, ה-19 ביוני. כמו בכל שנה, גם הפעם צפויים שינויים ברשתות המזון לרגל העובדה שרבים מהעובדים הם בני העדה המוסלמית אשר חוגגים את החג. לקוחות רשת שופרסל שביקרו בסניפים קיבלו התאכזבו לגלות כי לפחות בסניף אחד של הרשת לא תקיים משלוחים בין התאריכים ה-16.6 ועד ל-17.6.
בשופרסל מבהירים כי רק בסניף בפתח תקווה לא יהיו משלוחים, שם נתלה שלט שהבהיר שלא יינתנו משלוחים במהלך חג הקורבן. זאת, על אף שבשלט שנתלה ללקוחות שופרסל בפתח תקווה נכתב כי הדבר יהיה בכלל הרשת. על פי שופרסל, הדברים בשלט נכתבו בשגגה.
לא מדובר בהודעה מפתיעה, שכן גם בחודש הרמדאן שנחגג לאחרונה הציבור נאלץ להתמודד עם מחסור בבשר בשל הסעודה האחרונה של החג. עם זאת, לא רק בשורות רעות מגיעות בעקבות החג. ביטוח לאומי הודיע כי קצבאות לילדים יוקדמו בשבוע בשל חג הקורבן. בהודעה שפורסמה באתר הביטוח הלאומי נכתב: "לרגל חג הקורבן, יוקדם תשלום קצבאות לילדים ל-13.6.24 (במקום 20.6.24).
נזכיר כי לאחרונה שמה של שופרסל עלה בכותרות בשל סדרת קיצוצים שהיא החליטה לבצע, ביניהם הפסקת ההתקשרות עם רני רהב לאחר 25 שנה, וכן עם גיתם BBDO שיחד עם גליקמן שמיר סמסונוב ניהלו את תקציב הענק בתעשיית המזון שמוערך בעשרות מיליוני שקלים.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    אני כנראה מחזיר כרטיס שופרסל הם לא עושים לנו טובות!!!
    דני 06/2024/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תלכו על רשתות זולות 10 שח עגבניה ומלאה בשחור ועוד כל מיני
    סגור
  • 2.
    שופרסל
    אא 06/2024/15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תעלו משכורות ואז היהודים יעבדו ולא המחבלים שלקחתם לעבודה
    סגור
  • 1.
    פעם הייתם טובים
    אהובה 06/2024/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היום אתם פחות קולעים לקהל הרחב. מחזירים לכם את כרטיס האשראי
    סגור