כסף וצרכנות

הזוכה בפרס הענק בלוטו חושף: זה מה שביקשה ממנו אשתו

הזוכים ב-10 מיליון שקל בלוטו: זוג נשוי בתחילת שנות ה־40 לחייהם, הגבר עוסק בתחום ההנדסה והאישה בתחום הרפואה. וזו לא הפעם הראשונה שהם זוכים בפרס גדול. אז מה יעשו עם הכסף?
מערכת ice |  2
זכייה בלוטו-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
בהגרלת הלוטו שהתקיימה במוצ"ש לפני שבועיים, זכה זוכה יחיד בפרס הראשון בסך של 10 מיליון שקל. הזוכים, זוג נשוי בתחילת שנות ה-40 לחייהם, הוא עוסק בתחום ההנדסה והיא בתחום הרפואה. ולמרבה ההפתעה, הם כבר זכו בעבר בהגרלת מנוי פיס בטיסה ונופש זוגי בברצלונה.
הפעם המזל האיר להם פניו עוד יותר עם הפרס הענקי, ועל פי מפעל הפיס, אולי אפשר לקבל רמז למה הם הולכים לעשות עם הכסף. לדברי האישה, כשנודע להם על הזכייה, השכיבו את הילדים לישון ויצאו לחגוג במרפסת עם בקבוק יין. כששאל הבעל את אשתו מה היתה הכי רוצה, תיארה: "לא חשבתי פעמיים, הצבעתי על הפנטהאוז המפואר בבניין סמוך אלינו ואמרתי לו 'את זה!'. שנינו צחקנו, כי גם ידענו שנצטרך לקבל החלטה מושכלת מה באמת אנחנו רוצים. ייקחו כמה חודשים לבחון לעומק את נושא המשכנתאות, השקעות וכדו'. אנחנו יודעים שהכסף קודם כל יעזור לשדרג את הדירה בעוד חדר, לאו דווקא פנטהאוז מפואר".
בחודש שעבר זכה טופס יחיד ב-4.5 מיליון שקל בלוטו, ואז הזוכה שיתף: "כרגע התוכנית היא לעשות שיפוץ בבית. תוכנית שכבר הרבה זמן אנחנו מתכננים לעשות ועכשיו נגמרו התירוצים למה לא לקדם את הנושא. בנוסף כמובן נעזור לילדים והיתרה תשמש אותנו לעת זיקנה להמשך חיינו. אני מאוד שמח שזכיתי והסכום הזה נהדר. לא מדובר בסכום גבוה מדי, אבל כן סכום שיכול במעט לשדרג את חיינו".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    חארטה
    ממש 06/2024/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    עד מתי תשלמו לכתבות ….
    סגור
  • 1.
    אין כמו לוטו. בלעדיו אין תקוות. (ל"ת)
    מכור 06/2024/14
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור